کوبوت جی 3

گوشی های کوبوت جی 3 و جی 3 پرو با قیمت بسیار پایین معرفی شدند

گوشی های کوبوت جی 3 (Cubot J3) و جی 3 پرو (Cubot J3 Pro) با نمایشگر کم‌حاشیه 18:9 و قیمت پایه تنها 60 دلار معرفی شدند. این تلفن های هوشمند بر پایه اندروید Go توسعه پیدا کرده‌اند و حتی نسخه Pro با دوربین دوگانه به فروش می‌رسد.

دو موبایل جدید کوبوت جی 3 و جی 3 پرو با قابلیت‌های ویژه، سخت افزار مناسب و قیمت بسیار پایین معرفی شدند. برای آشنایی بیشتر با محصولات جدید کوبوت همراه گجت نیوز باشید.

امسال، گوگل پروژه Android Go که سال گذشته وضعیت چندان خوبی نداشت را با جدیتی بیشتر دنبال کرد. حالا تعداد سازندگانی که از این پروژه پشتیبانی می‌کنند به شکلی قابل توجه افزایش پیدا کرده است؛ خصوصا از زمانی که سازندگان چینی وارد میدان شده‌اند. “Cubot” یکی از تولیدکنندگان چینی است که با عرضه محصولات مقرون به صرفه و با ارزش خرید بسیار بالا شناخته می‌شود، ولی مثل بسیاری از سازندگان دیگر، این شرکت نیز مشکلاتی از جمله عدم وجود پشتیبانی نرم افزاری مناسب را دارد. اما با توسعه محصولات مبتنی بر اندروید گو، حالا Cubot نیز شانس درخشش بیشتر را پیدا کرده است.

اندروید گو برای دستگاه‌های رده پایین با حتی 512 مگابایت حافظه رم بهینه شده است و در آن می‌توان مجموعه‌ای از اپلیکیشن های سبک Google Go را پیدا کرد. علاوه بر آن، برای دستگاه‌های مجهز به این ویرایش از اندروید اوریو، آپدیت‌هایی که دستگاه‌های گوگل دریافت می‌کنند نیز در نظر گرفته شده است. اما آیا طراحی و ویژگی‌های فنی این گوشی ها می‌توانند علاقه‌مندان را برای خرید تشویق کنند؟

کوبوت جی 3

کوبوت جی 3

کوبوت J3 به عنوان مدل ارزان‌تر، به 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و سیستم روی چیپ مدیاتک MT6580 با پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی مسئولیت مدیریت اطلاعات را در آن بر عهده خواهد داشت. محتوا از طریق یک نمایشگر 5 اینچی 18:9 با وضوح 480×960 نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند به کمک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، لحظات مختلف را ثبت کنند. در این موبایل می‌توان سنسورها و قابلیت‌های دیگر مثل GPS یا پشتیبانی از تشخیص چهره را هم پیدا کرد. در نهایت، دستگاه از یک باتری 2 هزار میلی‌آمپر ساعتی قدرت خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند گوشی کوبوت J3 را با قیمت تنها 59.99 دلار در چندین رنگ مختلف خریداری کنند.

کوبوت جی 3 پرو

کوبوت جی 3

کوبوت J3 پرو دیگر محصول چینی‌ها است که از نظر فنی تفاوت‌های زیادی با نسخه استاندارد ندارد. این تلفن هوشمند نیز برای نمایش محتوا از نمایشگری 18:9 با وضوح 480×960 استفاده می‌کند، ولی اندازه آن به 5.5 اینچ افزایش پیدا کرده است. خریداران از 1 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 13+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم تشخیص چهره و البته اسکنر اثر انگشت برخوردار خواهند شد. به علاوه، تراشه مدیاتک MT6739 با پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی به عنوان قلب تپنده در خدمت کاربران خواهد بود.

هم‌اکنون کوبوت J3 پرو با قیمت 79.99 دلار، از طریق وب‌سایت “GearBest” در دسترس کاربران قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمت اینا هم میره بالا