رابط کاربری شیائومی miui 10

رابط کاربری شیائومی MIUI 10 همراه گوشی Mi 8 معرفی شد

شرکت شیائومی سرانجام همراه با گوشی های سری Mi 8 خود از جدیدترین پلتفرم نرم افزاری مبتنی بر اندروید خود با نام شیائومی MIUI 10 نیز پرده برداری کرد. در ادامه با تمامی قابلیت های این رابط کاربری چینی مدرن آشنا خواهید شد.

امروز، روز روشن و آفتابی در شهر شنژن چین است، زیرا کمپانی شیائومی از جدیدترین دستاوردهای خود در رویدادی در این شهر پرده برداری کرده است. یکی از مهم‌ترین این دستاوردها، یک رابط کاربری اندرویدی جدید است. امروز شاهد رونمایی از رابط کاربری شیائومی MIUI 10 در کنار گوشی های شیائومی می 8، می 8 اس ای و مچ بند سلامت می بند 3 بودیم.

گوشی های سازگار با شیائومی MIUI 10

در وهله نخست به گوشی های پشتیبانی کننده از رابط کاربری شیائومی MIUI 10 خواهیم پرداخت. گفته می‌شود در حال حاضر این رابط کاربری توسط 10 مدل از گوشی های شیائومی پشتیبانی می‌شود ولی در آینده تعداد آن‌ها به 33 عدد خواهد رسید. انتشار نسخه‌ی توسعه دهندگان آن ثابت می‌کند حداکثر تا ماه دیگر نسخه نهایی آن در دسترس کاربران این شرکت قرار گیرد.

رابط کاربری شیائومی miui 10

در نخستین موج عرضه، این رابط کاربری در اختیار کاربران گوشی های مدل می 8، می میکس 2 اس، می میکس 2، می میکس، می 6 ایکس، می 6، می 5، می نوت 2، ردمی اس 2 و ردمی نوت 5 قرار خواهد گرفت. موج دوم نیز از اواخر ماه ژوئن همراه گوشی های جدیدتر آغاز خواهد شد.

دستیار هوشمند

این رابط کاربری فوق سریع را می‌توان یکی از نقاط قوت فروش گوشی های شیائومی دانست. الگوریتم دوربین نیز به طور کامل برای بهره بردن از هوش مصنوعی بهینه شده است. هوش مصنوعی به موضوعی ضروری در گوشی ها تبدیل شده است و رابط کاربری شیائومی MIUI 10 نیز در استفاده از آن هوشمندانه‌تر عمل می‌کند. به لطف یکپارچگی عمیق آن با MIUI و اپلیکیشن‌های سریعی که توسط شرکا توسعه پیدا کرده، یک اکوسیستم سرویس صوتی جذاب در این گوشی پدیدار شده است.

 

نیازی به دانلود اپلیکیشن جداگانه‌ای نیست و شما می‌توانید عملیات پیچیده‌ای را با گفتن یک کلمه از گوشی‌تان خواستار شوید. MIUI 10 همچنین از حالت تشخیص صدای حین رانندگی نیز برخوردار است که می‌تواند اطلاعات را با صدای شما دریافت و ارسال کرده، تماس حاصل کرده، ناوبری را انجام داده و یک موسیقی را پخش کند.

منوی جدید اپلیکیشن‌های اخیر

MIUI 10 ارائه کننده بهترین تجربه تمام صفحه است. در اینجا قابلیت‌های جدیدی به رابط کاربری جدید شیائومی اضافه شده است که می‌تواند آن را جذاب کند.

رابط کاربری شیائومی miui 10

برای شروع، در اینجا یک نوا وظیفه‌ی جدید اضافه شده است که به شما کمک می‌کند تا از حداکثر رساندن فضای صفحه گوشی خود استفاده کرده و ژست‌های حرکتی نمایشگر تمام صفحه را در اختیار داشته باشید. با یک سوایپ ساده، شما می‌توانید عملیات ساده‌ای را انجام دهید.

پرتره‌های هوش مصنوعی

MIUI 10 به شما اجازه می‌دهد پرتره‌های هوش مصنوعی با افکت بوکه زیبا بگیرید. این می‌تواند با هر دو گوشی های تک لنزی و دو لنزی کارایی داشته باشد.

رابط کاربری شیائومی miui 10

همه چیز در مورد سرعت

MIUI 10 خیلی سریع است. اجرای عملیات در این سیستم از سرعت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و فاصله‌ی زیادی با نسل‌های پیشین گرفته است.

رابط کاربری شیائومی miui 10

آن همچنین به یادگیری عمیق هوش مصنوعی نیز مجهز است، پس رابط کاربری شیائومی MIUI 10 می‌تواند با مطالعه بر روی رفتار شما و پیش‌بینی اقدامات شما، از 0 به 100 رشد کند.

طراحی شده برای زندگی آسان‌تر

MIUI برای زندگی آسان‌تر طراحی شده است. شما می‌توانید از آن برای کنترل گجت های هوشمند خانگی استفاده کنید. همراه با MIUI 10 شما تنها نیاز به یک ضربه دارید تا کنترل کاملی بر روی خانه هوشمند خود داشته باشید.

رابط کاربری شیائومی miui 10

اتصال اینترنت اشیاء

از نظر اتصالات اینترنت اشیا، شیائومی در حال حاضر بیش از 100 میلیون دستگاه متصل دارد. زمانی که گوشی های شیائومی مجهز به MIUI 10 به این دیوایس‌های متصل نزدیک شوند، سریعا به شما یادآوری می‌کنند که می‌توانید به آن‌ها متصل شوید و کنترل سریعی را بر روی آن‌ها داشته باشید. دیوایس‌های اینترنت ایشاء شیائومی و بیش از 590 برند زنجیره‌ای سازنده گجت های هوشمند خانگی به تدریج با این رابط کاربری همسان سازی خواهند شد و در‌آینده نیز بر تعداد این دیوایس‌ها اضافه خواهد شد.

سازگاری صوتی

سرانجام، رابط کاربری شیائومی MIUI 10 همراه تعداد زیادی افکت صوتی طبیعی، تجربه نوتیفیکیشنی جذابی را با صداهای الهام گرفته شده از طبیعت برای شما به ارمغان میاورند.