ال جی Q7

گوشی ال جی Q7 هوشمندتر و قدرتمندتر از همیشه به بازار می‌آید

ال‌جی با عرضه گوشی پیشرفته Q7 ، سری Q خود را هوشمندتر و قدرتمندتر می‌کند. گوشی جدید ال جی Q7 دوربین پیشرفته‌تری دارد و از امکاناتی مثل هوش مصنوعی، صدای Hi-Fi، استاندارد ضد آب IP68 و حسگر اثر انگشت بهره می‌برد.

جدیدترین گوشی هوشمند میان رده از سری Q ال جی با امکانات پیشرفته‌ای که معمولا در گوشی های هوشمند گران‌قیمت‌ یافت می‌شود معرفی شد. از اوایل همین ماه عرضه گوشی ال جی کیو 7 (LG Q7) در بازارهای کلیدی آغاز شده و پس از آن کشورهایی امریکایی و آسیایی آن را دریافت خواهند کرد.

در سال 2017  گوشی ال جی Q6 توانست با امکانات هوشمند و پیشرفته در کنار ارزش خرید بالا طرفداران زیادی پیدا کند. به خصوص به خاطر بهره‌مندی از نمایشگر 5.5 اینچ FHD+ FullVision با نسبت تصویر 18:9 در بدنه‌‌ای شیک، باریک، ظریف و بدون حاشیه که در نوع خود اولین بود.  اکنون، ال جی Q7 بر پایه امکانات پیشرفته‌تری مانند حالت پرتره، فناوری QLens، صدایی با کیفیت های-فای، صدای فراگیر و سه‌بعدی DTS:X، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و حسگر اثر انگشت در پشت ساخته شده است. خانواده ال جی Q7 شامل سه مدل به نام‌های Q7+ ، Q7 و Q7 α می‌شود که آخرین مدل مجهز به رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت است.

ال جی Q7

دوربین جلوی ال جی Q7 لنزی 8 مگاپیکسلی با زاویه استاندارد و یا 5 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض 100 درجه‌ای (Super Wide Angle Lens) دارد. این لنز می‌تواند مناظر وسیع‌تر و تعداد دوستان بیشتری را در کادر تصویر جای دهد. قابلیت جدیدی که در ال جی Q7 به کار رفته حالت پرتره است که به کاربران امکان می‌دهد تا سلفی‌های خود را با تصاویر پس‌زمینه مات بگیرند تا افکت بوکه خوشایندی را ایجاد کنند. با ال جی کیو 7، شیفتگان عکاسی هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهند داد زیرا این گوشی هوشمند به قابلیت فوکوس خودکار تشخیص حالت (PDAF) در دوربین پشت مجهز شده که نسبت به فوکوس خودکار معمولی 23 درصد سریع‌تر است.

ال جی در Q7 از ویژگی QLens بهره برده است. یک قابلیت پیشرفته که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و تنها در گوشی‌های هوشمند پرچمدار و ممتاز ال جی وجود دارد. قابلیت QLens با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص تصویر به کاربران امکان می‌دهد تا از دوربین برای بهبود جست‌وجوی تصویر و خرید آنلاین استفاده کنند. با QLens می‌توان تصویر هر وسیله‌ای را ثبت کرد و اطلاعاتی را در مورد مکان خرید آنلاین آن و همین طور پیشنهاداتی در مورد وسیله‌‌های مشابه دریافت کرد. فناوری QLens به جست‌وجوی تصویر می‌پردازد تا تصاویر منطبق یا مشابه از غذا، لباس، افراد مشهور یا مناظری نظیر ساختمان‌ها و مجسمه‌ها را پیدا کند.

ال جی Q7

ال جی Q7 اولین گوشی هوشمند در این رده قیمتی است که به فناوری DTS:X تجهیز شده تا صدای فراگیر سه بعدی واقعی ارائه دهد. علاوه بر این، صدایی با حداکثر قدرت 7.1 کانال از طریق هدفون‌ها به کاربران امکان لذت بردن از سرگرمی‌های دلخواهشان در هر جا که هستند می‌دهد. گوشی هوشمند دیگر در این خانواده ال جی +Q7 است که به مبدل چهارگانه دیجیتال به آنالوگ های-فای (Hi-Fi Quad DAC) برای ایجاد صدایی غنی‌تر بدون اعوجاج و افت کیفیت در زمان متصل شدن با هدفون‌های باکیفیت مجهز است.

در طراحی ال جی Q7 از شیشه خمیده دو و نیم بعدی با لبه‌های گرد استفاده شده است که باعث می‌شود این دستگاه خیلی راحت در دست نگه داشته شود و بتوان به سادگی با یک دست با آن کار کرد. بدنه فلزی و قاب پشت فلزی در Q7 می‌تواند استفاده خشن و بی‌ملاحظه کاربران پرتکاپو را تاب بیاورد زیرا به تأییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک تجهیز شده است.

ال جی Q7

ال‌جی کیو 7 تمامی 14 تست استاندارد MIL-STD 810G که توسط ارتش امریکا  طراحی شده را پشت سر گذاشته است. این تست‌ها برای ارزیابی عملکرد تجهیزات در محیط‌هایی با شرایط سخت طراحی شده است. فناوری شارژ سریع کوالکام می‌تواند باتری Q7 را طی 30 دقیقه به 50 درصد برساند تا کاربران نگرانی کمتری داشته باشند.

افزودن سنسور پشت هوشمند به عنوان حسگر اثر انگشت مکملی برای تجربه ممتاز و پیشرفته در ال جی Q7 به شمار می‌رود. حسگر اثر انگشت در قاب پشت زیر لنز دوربین به راحتی جای گرفته است و نه تنها به کاربران امکان باز کردن ساده قفل گوشی را می‌دهد بلکه می‌تواند به عنوان کلید شاتر دوربین، ثبت اسکرین شات و کنترل نوار اعلان نیز عمل کند.

آقای Ha Jeung-uk، معاون ارشد و رئیس بخش تجاری ارتباطات موبایلی ال جی می‌گوید:

مشتریان امروزی در بازار به دنبال یک گوشی هوشمند با جدیدترین امکانات پیشرفته و ارزش خرید بالا می‌گردند و به همین خاطر گوشی Q7 ال جی بهترین انتخاب آنها خواهد بود. با وجود ویژگی‌های پیشرفته گوشی Q7 که فقط در گوشی پرچمدار G7ThinQ عرضه شده‌اند، این گوشی ترکیبی از بهترین ویژگی‌ها، طراحی، عملکرد و قیمت را در اختیار خواهد داشت.

خانواده ال جی Q7 در سه مدل Q7+ ، Q7 و Q7α بر حسب منطقه و بازار عرضه خواهند شد. قیمت و جزییات خرید در زمان عرضه در کشور اعلام خواهد شد.

مشخصات کلیدی ال جی Q7

چیپست: 1.5GHz هشت هسته‌ای یا 1.8GHz هشت هسته‌‌ای

صفحه نمایش: 5.5 اینچی با نسبت 19.5:9، تراکم پیکسلی 442 پیکسل در هر اینچ، FHD+ FullVision با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل

حافظه:

مدل Q7+ : حافظه موقت 4GB / حافظه داخلی 64 گیگابایت با امکان افزایش تا 2 ترابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی

مدل Q7 : حافظه موقت 3GB / حافظه داخلی 32 گیگابایت با امکان افزایش تا 2 ترابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی

مدل Q7α : حافظه موقت 3GB / حافظه داخلی 32 گیگابایت با امکان افزایش تا 2 ترابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی

دوربین:

مدل Q7+ : دوربین پشتی 16 مگاپیکسل با ویژگی PDAF / دوربین سلفی 8 مگاپیکسل یا 5 مگاپیکسل (5 مگاپیکسل دارای لنز عریض)

مدل Q7 : دوربین پشتی 13 مگاپیکسل با ویژگی PDAF / دوربین سلفی 8 مگاپیکسل یا 5 مگاپیکسل (5 مگاپیکسل دارای لنز عریض)

مدل Q7α : دوربین پشتی 13 مگاپیکسل با ویژگی PDAF / دوربین سلفی 5 مگاپیکسل (5 مگاپیکسل دارای لنز عریض)

باتری: 3000 میلی‌آمپرساعتی

سیستم عامل: اندروید 8 اوریو

سایز: 143.8 در 69.3 در 8.4 میلی‌متر

وزن: 145 گرم

اتصالات: Wi-Fi 802.11 b, g, n / Bluetooth 4.2 BLE / NFC / USB Type-C 2.0

رنگ‌ها: مشکی، آبی، صورتی

دیگر ویژگی‌ها:

سنسور اثرانگشت / QLens / Hi-Fi Quad DAC (Q7+) / DTS:X 3D Surround Sound / استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوخاک / Google Assistant / سیستم تشخیص چهره / Smart Rear Key / شارژ سریع / رادیو FM

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*