شیائومی می تی وی 4

تلویزیون شیائومی می تی وی 4 با ابعاد 75 اینچ و قیمت مناسب معرفی شد

شیائومی می تی وی 4 (Xiaomi Mi TV 4) معرفی شد. این تلویزیون 75 اینچی بزرگترین تلویزیون شیائومی تا امروز محسوب شده و دارای ضخامت فوق‌العاده کمی است. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های این تلویزیون 4K شیائومی آشنا خواهیم شد.

شیائومی می تی وی 4 یکی از چندین محصولی است که این شرکت در جریان رویداد اخیر خود به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است. تا امروز شاهد عرضه چندین تلویزیون شیائومی بوده‌ایم، اما شیائومی می تی وی 4 بزرگترین نمایشگری است که از زمان فعالیت شرکت عرضه شده است. البته داشتن ابعاد بسیار بزرگ تنها ویژگی جدیدترین تلویزیون شیائومی نیست.

قابلیت‌های شیائومی می تی وی 4

این محصول همانند تلویزیون‌های قبلی شیائومی دارای ضخامت بسیار کمی است. ضخامت آن تنها 11.4 میلی‌متر بوده و دارای 104 سانتی‌متر ارتفاع است. پنل نمایشگر از نوع HDR LCD بوده و همرده با دیگر محصولات سایر شرکت‌ها، از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. مغز متفکر تلویزیون هوشمند شیائومی می تی وی 4، نسل ششم پردازنده چهار هسته‌ای Amlogic است که حداکثر سرعت آن 1.8 گیگاهرتز محسوب می‌شود.

شیائومی می تی وی 4

تلویزیون شیائومی دارای یک پردازشگر گرافیکی اختصاصی از نوع Mali-T830 بوده و به 2 گیگابایت رم مجهز شده است. گفتنی است این محصول از 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز بهره می‌برد! به عنوان دیگر ویژگی‌های شیائومی می تی وی 4 باید به پشتیبانی از صداهای Dolby و DTS-HD، پشتیبانی از وای فای دو بانده، پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث Low Energy و پشتیبانی از یک دستیار صوتی هوشمند اشاره کنیم.

شیائومی می تی وی 4

برای خرید تلویزیون شیائومی می تی وی 4 باید 1405 دلار (8999 ین) بپردازید. اگرچه در حالت عادی این مبلغ بالایی است، اما به ادعای سازنده، می تی وی 4 را باید ارزان قیمت‌ترین تلویزیون 75 اینچی بازار بدانیم. متوسط قیمت تلویزیون‌های 75 اینچی در بازار چین، 10 هزار ین است.

ارزان‌ترین تلویزیون‌های دارای این رنج اندازه، توسط شرکت‌های Changhong و Konka ساخته شده و حدود 1560 دلار (9999 ین) قیمت دارند، اما تلویزیون شیائومی می تی وی 4 نه تنها نسبت به آن‌ها قیمت پایین‌تری دارد، بلکه به ویژگی‌های بسیار بهتری نیز مجهز شده و نمایشگر باکیفیت‌تری ارائه می‌کند.