آپدیت جدید گوگل مپس

آپدیت جدید گوگل مپس جستجو در نظرات کاربران را آسان‌تر می‌کند

آپدیت جدید گوگل مپس با یک ویژگی جذاب برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر شد. این ویژگی، جستجو در نظرات کاربران برای مکان‌های مختلف را آسان‌تر خواهد کرد. اما این کار چگونه انجام می‌شود؟

اگرچه آپدیت جدید گوگل مپس یک به‌روزرسانی اصلی و بزرگ نیست، ولی می‌تواند کار کردن با این نرم افزار را ساده‌تر کند. گوگل با در نظر گرفتن قابلیتی جدید تلاش دارد جستجوی اطلاعات در میان نظرات کاربران برای مکان‌هایی را که پیش‌تر از آن بازدید کرده‌اند، آسان‌تر کند.

تصور کنید هنگام استفاده از اپلیکیشن نقشه گوگل، می‌خواهید اطلاعاتی در مورد دسترسی به مکان مورد نظر با ویلچر کسب کنید؛ در این صورت کافی‌ست عبارت “wheelchair” را تایپ کنید تا این کلمه در بررسی‌ها و دیدگاه‌های کاربران از آن مکان نمایش داده شود. اگر کسی به این کلمه اشاره کرده باشد، گوگل مپس آن را پیدا خواهد کرد. در حقیقت، نرم افزار با انجام جستجوی کلمه “wheelchair” یا هر کلمه دیگر، اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای استفاده از این قابلیت در دستگاه‌های اندرویدی، ابتدا نرم افزار را باز کرده و بعد از جستجوی موقعیت مورد نظر، روی تب “Reviews” ضربه بزنید. در نهایت، کافی‌ست کلمه مورد نظر را در نوار مشخص‌شده جستجو کنید. انجام این کار در آی او اس نیز ساده بوده و کاربران بعد از جستجوی مکان مورد نظر، تب “Reviews” را کمی پایین‌تر می‌توانند پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ضد در ضد یه مفغز متفکری پشت این جریان بوده مثل سامسونگ