به نظر شما بهترین کپی آیفون ایکس را کدام کمپانی ساخته است؟ (نظرسنجی گجت نیوز)

به نظر شما بهترین کپی آیفون ایکس را کدام کمپانی ساخته است؟ (نظرسنجی گجت نیوز)

این روزها، گوشی هایی با صفحه نمایش ناچ و دوربین با چینش عمودی لنزها در حال فراگیر شدن هستند. شاید پرچمدار این طراحی را بتوان آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) دانست. حال سوال اینجاست؛ بهترین کپی آیفون ایکس را کدام شرکت ساخته است؟

برخی سازندگان موبایل های اندرویدی هنوز وارد دنیای تولید گوشی هایی با نمایشگر ناچ استایل نشده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به سامسونگ، سونی و اچ تی سی اشاره کرد؛ اما در این بین، اسمارت فون هایی تحت عنوان کپی آیفون ایکس در حال فراگیرشدن و ورود به پشت ویترین فروشگاه‌ها هستند.

تولید گوشی مشابه آیفون ایکس نه‌تنها بین برخی کمپانی‌های کپی‌ساز چینی رواج پیدا کرده، بلکه این روزها شاهد هستیم که سومین و چهارمین سازندگان بزرگ دنیای اسمارت فون ها نیز در ساخت محصولاتشان از طراحی آیفون ایکس الهام می‌گیرند. اگر کمی به عقب برگردیم، در سال 2016 کسی به سختی می‌توانست طراحی بدون حاشیه را برای گجت هایی به ظرافت گوشی های هوشمند متصور شود، اما امروزه همه شرکت‌های بزرگ و کوچک ترجیح می‌دهند بر این موج سوار شوند و حتی پا را فراتر گذاشته و به طراحی ناچ‌استایل روی آورند.

آیا شیائومی می 8 کپی آیفون ایکس است؟

شاید جدیدترین گوشی مشابه آیفون 10 را بتوان شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) نام نهاد که تنها یک روز از معرفی آن گذشته و نخستین گوشی اندرویدی با تشخیص چهره سه‌بعدی لقب گرفته است. گوشی جدید شیائومی درست همانند پرچمدار گران‌قیمت اهالی کوپرتینو به صفحه نمایش ناچ، دوربین دوگانه عمودی، اسکن سه‌بعدی چهره، حالت پرتره و ایموجی‌های واقعیت افزوده مجهز است. البته پیش از این کمپانی‌هایی نظیر ال جی و هواوی نیز محصولاتی با طراحی مشابه آیفون X معرفی کرده بودند اما می 8 شیائومی را می‌توان نزدیک‌ترین گوشی کپی آیفون ایکس نام نهاد. شیائومی تنها به کپی‌برداری از آیفون بسنده نکرده و در طراحی دردانه جدید خود، امکاناتی نظیر قاب عقب شفاف را از اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) به یغما برده است.

به نظر شما بهترین کپی آیفون ایکس را کدام کمپانی ساخته است؟ (نظرسنجی گجت نیوز)

شیائومی می 8

همه این دلایل ما را بر آن داشت تا از شما بپرسیم به نظرتان کدام شرکت سازنده توانسته بهترین گوشی اندرویدی مشابه آیفون ایکس را بسازد؟ با توجه به اینکه بسیاری از کمپانی‌ها به تقلید از اپل (یا شاید هم ال جی) محصولاتشان را به نمایشگر با بریدگی اضافی مجهز کرده‌اند، انصراف سازندگان آیفون ایکس از طراحی نسل جدید محصولاتشان به صفحه نمایش ناچ‌استایل می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و جالب باشد!