دوربین سه گانه در گلکسی S10 همانند هواوی پی 20 پرو

شایعه تجهیز گلکسی S10 سامسونگ به دوربین سه گانه

رسانه‌های کره‌ای ادعا می‌کنند سامسونگ برای یادبود دهمین سالگرد فروش گوشی های سری گلکسی اس خود قصد دارد گوشی گلکسی S10 خود را با امکاناتی ویژه روانه بازار کند. یکی از این تچهیزات، دوربین سه گانه همانند هواوی پی 20 پرو خواهد بود.

به نظر می‌رسد پرچمدار آینده‌ی خانواده گلکسی اس سامسونگ، به لطف دهمین سالگرد حضور این محصولات در بازار، گوشی ویژه‌ای خواهد بود. کم و بیش می‌توان نام آن، گلکسی S10 را تایید کرد و گفت که به یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه مجهز خواهد بود. حال به لطف رسانه‌های کره‌ای، جزئیات تازه‌ای از سیستم دوربین این گوشی افشا شده است که می‌تواند جذاب باشد.

تشخیص چهره 3 بعدی در گلکسی S10

در گزارشی که اوایل سال منتشر شد نشان داده شد فروش گوشی های گلکسی اس 9 کمتر از حد انتظار غول کره‌ای حوزه فناوری بوده است. حال سامسونگ برای آنکه مشتریان بیشتری را به سمت خرید گلکسی S10 ، پرچمدار آینده‌ی خود ترغیب کند، قصد دارد این محصول را به سیستم دوربین سه گانه و احتمالا یک سنسور 3 بعدی نظیر آیفون ایکس اپل مجهز کند. این حرکت می‌تواند پرچمدار جدید سامسونگ را در رقابت شانه به شانه با بسیاری از رقبای بازار، به لطف دوربین سه گانه پیروز کند.

البته هنوز مشخص نیست پیکربندی و چگونگی قرارگیری این دوربین سه گانه بر روی قاب پشتی گلکسی S10 سامسونگ چگونه خواهد بود، اما در اینجا دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد چینش دوربین ها، همانند دیگر گوشی سه دوربینه بازار، هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) در گوشه سمت چپ قسمت بالایی قاب خواهد بود. ما همچنان ماه‌ها با معرفی این محصول فاصله داریم، پس هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد شایعات به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی قضاوت کنیم. اما آنچه که مسلم است، گوشی بعدی سری Galaxy S سامسونگ قرار است از تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام با قدرتی مضاعف نسبت به مدل 845 قدرت بگیرد.

این در حالیست که شنیده می‌شود اپل نیز قصد دارد در سال 2019 یک آیفون مجهز به دوربین سه گانه را روانه‌ی بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. به نظر من به جای این کارا اگه راس میگین مث گوکل پیکسل یه دوربین بزنین ولی همه قابلیت ها رو بهش اضافه کنین هیچ چیز غیر ممکن نیست

  2. میخاد از روی ایفون تقلید کنه

  3. احتمالش هست چون ایفونم همین کارو میکنه

  4. بنظر من میسازه کلا تو کاری اسکیه