زمان معرفی گلکسی A9 استار و A9 استار لایت سامسونگ

زمان معرفی گلکسی A9 استار و A9 استار لایت سامسونگ با یک پوستر تایید شد

پوستر تازه‌ای از گوشی های گلکسی A9 استار و گلکسی A9 استار لایت سامسونگ به انتشار رسیده که زمان معرفی و عرضه این گوشی های ارزان قیمت کره ای را در چین نشان می‌دهد.

به دنبال انتشار چندین شایعه، سامسونگ تصمیم دارد یک گوشی شبیه به آیفون ایکس اپل با نام گلکسی A9 استار را معرفی کند. حال پوستر جدیدی نیز به انتشار رسیده که علاوه بر تایید زمان معرفی گلکسی A9 استار سامسونگ، به معرفی یک مدل ارزان قیمت‌تر آن به نام A9 استار لایت نیز اشاره می‌کند.

زمان معرفی گلکسی A9 استار و A9 استار لایت سامسونگ

ظاهر یکسان خانواده گلکسی A9 استار

واضح نیست در زیر قاب مدل لایت این خانواده چه تفاوت سخت افزاری وجود دارد، اما آن چه که قابل انتظار است حضور یک پردازنده ضعیف‌تر و میزان کمتری از ظرفیت رم و حافظه داخلی مطابق دیگر گوشی های سری لایت شرکت‌ها است. به هر ترتیب در بخش طراحی، انتظار می‌رود هر دو نسبتا یکسان باشند. بر روی قاب پشتی گوشی های خانواده گلکسی ای 9 استار سامسونگ شاهد حضور دوربین دوگانه با چینش عمودی در سمت چپ قاب همراه با یک فلاش ال ای دی dual-tone خواهیم بود. در بخش جلو، یک نمایشگر Infinity Display با اندازه 6.3 اینچ تعبیه شده است که حاشیه‌های اضافی آن بسیار باریک هستند. و اما آخرین مورد از طراحی این گوشی نیز به حضور یک دکمه‌ی جداگانه برای دسترسی به دستیار مجازی بیکسبی مربوط می‌شود.

علاوه بر برنامه ریزی برای رونمایی از یک مدل ارزان قیمت‌تر، این پوستر حالا برخی از جزئیات زمان عرضه این گوشی ها را نیز افشا کرده است. در این پوستر تایید شده که گوشی های گلکسی A9 استار و A9 استار لایت سامسونگ قرار است 7 ژوئن (17 خرداد ماه) رسما معرفی شوند. پس از آن، مشتریان چینی می‌توانند برای نخستین فلش سیل این گوشی ثبت نام کرده و آن را از 15 ژوئن الی 1 جولای (25 خرداد الی 10 تیر ماه) در اختیار بگیرند. به نظر می‌رسد این محصولات می‌توانند فروش خوبی را رقم بزنند.

هرچند هنوز زمان عرضه گوشی های خانواده گلکسی A9 استار سامسونگ در خارج از بازار چین مشخص نیست، اما گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که این گوشی به صورت رسمی در بازارهای ضعیفی همچون کامبوج، اندونزی، مالزی، سنگاپور، تایلند و ویتنام نیز به فروش خواهد رسید. حال این که گوشی جدید سامسونگ به خارج از بازار آسیا نیز راه خواهد یافت یا خیر، موضوعی است که زمان مشخص کننده‌ی آن خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. میخام تایید نشه خاک بر سرا