آیفون 7

این نقشه قیمت آیفون 7 در نقاط مختلف دنیا را نشان می‌دهد

آیفون 7 گوشی هوشمند اپل در سال 2016 محسوب شده و هنوز طرفداران خاص خود را دارد. از آنجایی که کاربران می‌دانند از این گوشی تا حداقل دو سال آینده پشتیبانی خواهد شد، در تلاش برای پی بردن به قیمت جدید آیفون 7 به منظور خرید آن هستند. اما قیمت آیفون 7 در نقاط مختلف دنیا چقدر است؟

آیفون 7 برای کاربران طرفدار پلتفرم آی او اس که به دنبال خرید یک گوشی خوش دست و کوچک هستند، بهترین گزینه محسوب می‌شود، چرا که اکنون دو سال از زمان عرضه اولیه آن سپری شده و بعد از معرفی آیفون 8، قیمت آیفون 7 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بر اساس نقشه‌ای که به تازگی تهیه و منتشر شده است، می‌توانیم به قیمت آیفون 7 در نقاط مختلف دنیا پی ببریم.

در برخی فروشگاه‌ها، نسخه‌های بازسازی شده آیفون 7 با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسد که پیشنهاد بسیار مناسبی است. سایر فروشگاه‌های آمریکا نیز نسخه‌های دست اول دارای ظرفیت داخلی 32 گیگابایت آن را به قیمت 550 دلار می‌فروشند. از آنجایی که اپل تا حداقل چهار سال از گوشی های خود پشتیبانی می‌کند، می‌توان مطمئن بود بعد از خرید آیفون 7، تا دو الی سه سال آینده تمامی آپدیت‌های سیستم عامل و به‌روزرسانی‌های امنیتی برای آن منتشر می‌شوند.

آیفون 7

اما قیمت‌های یاد شده برای بازارهای ایالات متحده آمریکا یعنی کشور محل قرارگیری شرکت اپل هستند. در سایر نقاط دنیا قیمت آیفون 7 با وجود گذشت حدود دو سال از زمان عرضه آن کمی متفاوت است.

به عنوان نمونه اگر ساکن استرالیا یا کانادا باشید، باید به منظور خرید آیفون 7 باید نزدیک به 50 الی 60 دلار هزینه بیشتری بپردازید. این میزان برای ساکنان مکزیک به 100 دلار افزایش پیدا می‌کند. قیمت آیفون 7 برای کاربران ساکن در انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی همچون اسپانیا، فرانسه، بلژیک و هلند از قیمت آن در آمریکا چیزی حدود 200 دلار بیشتر است.

نقشه قیمت آیفون 7

در حال حاضر، بیشترین قیمت آیفون 7 مربوط به بازارهای برزیل است. با نگاه به نقشه زیر می‌توانید قیمت گوشی آیفون 2016 اپل در نقاط مختلف دنیا را مشاهده کنید.

قیمت آیفون 7