قطع شدن صدای گلکسی ای 8 2018

گلایه کاربران از مشکل قطع شدن صدای گلکسی ای 8 2018

مشکل قطع شدن صدای گلکسی ای 8 2018 (Galaxy A8 2018) مسئله جدیدی است که دارندگان این گوشی با آن مواجه شده‌اند.

گوشی گلکسی ای 8 2018 پس از دریافت آپدیت نرم افزاری ماه فوریه، هنگام پخش کردن هر نوع آهنگی اعم از پخش موسیقی و ویدیو، آهنگ تماس یا در حین مکالمه به طور ناگهانی قطع می‌شود و حالت لکنت مانندی پیدا می‌کند. این مشکل توسط انبوه کاربرانی که با آن مواجه شده‌اند در انجمن‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده و بیشتر هنگامی رخ می‌دهد که گوشی درحال شارژ شدن است. البته این لکنت هنگام اتصال هندزفری یا هدفون بلوتوثی به دیوایس برطرف می‌شود و شاهد هیچ مشکلی نیستیم. یکی از کاربران در انجمن به این نتیجه رسیده که قطع شدن صدای اسپیکر رابطه مستقیمی با میزان پر بودن ظرفیت باتری دارد، چرا که اگر گوشی متصل به شارژر نباشد این اتفاق کمتر رخ می‌دهد.

 قطع شدن صدای گلکسی ای 8 2018

متاسفانه هنوز مشکل‌یابی اساسی برای این موضوع از سوی سامسونگ انجام نشده و این کمپانی توصیه می‌کند برای تعمیر دستگاه به تعمیرگاه‌های اختصاصی سامسونگ مراجعه کنید. با این وجود، برخی کاربران گزارش داده‌اند مشکل پس از تعمیر توسط سامسونگ هم برطرف نشده و همچنان پابرجاست. همچنین کاربران خود دست به ریست فکتوری و ریست سخت‌افزاری دستگاه زده‌اند اما باز هم تغییری حاصل نشده است.

با این تفاسیر، بهترین اقدامی که می‌توان برای حل مشکل  قطع شدن صدای گلکسی ای 8 2018 انجام داد عدم آپدیت دیوایس به جدیدترین نسخه نرم‌افزاری است تا زمانی که این باگ به طور کامل برطرف شود. اما اگر تاکنون گوشی خود را آپدیت کرده‌اید، باید منتظر بمانید و به هیچ تعمیرگاهی مراجعه نکنید تا سامسونگ با ارائه آپدیت نرم‌افزاری دیگر نسبت به حل این باگ اقدام کند. پرواضح است این مشکل مربوط به بخش نرم‌افزاری دستگاه بوده و با یک به روز رسانی کاملا امکان برطرف کردن آن وجود دارد. امیدواریم تیم نرم‌افزار سامسونگ پیش از همه‌گیر شدن این باگ و ایجاد نارضایتی گسترده برای کاربران سامسونگی، بتواند مشکل را کشف و آن را مرتفع کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دیروز آپدیت اومد باگ و کاملا درست کردند

  2. کی این آشغالو میخره اخه

  3. اینجوری میخان سامسونگو خراب کنن

  4. لیقات ندارن احمقا