لنوو L78011

انتشار تصویری جدید از گوشی مرموز لنوو L78011

کمتر از 24 ساعت با معرفی رسمی لنوو زد 5 فاصله داریم اما شاید روز سه‌شنبه شاهد رونمایی محصول دیگری هم از این کمپانی چینی باشیم؛ گوشی مرموزی که در بی خبری از نام تجاری‌اش، فعلا با نام موقت لنوو L78011 شناخته می‌شود.

تصویر زنده‌ای از لنوو L78011 در فضای مجازی انتشار یافته که نه تنها طراحی پنل جلویی دستگاه را آشکار ساخته بلکه صفحه‌ی “About phone” از منوی تنظیمات گوشی را نیز به نمایش گذاشته که حاوی اطلاعاتی درباره ویژگی‌های کلیدی سخت افزاری و نرم افزاری آن است.

طراحی لنوو L78011

لنوو L78011

مهم‌ترین نکته‌ی طراحی لنوو L78011 را باید وجود ناچ در بالای نمایشگر آن دانست که بی‌شباهت به ناچ شیائومی می 8 نیست، اما پهنای کمتری دارد. البته به دلیل کیفیت نه چندان مطلوب عکس نمی‌توان با اطمینان از آنچه که این ناچ در خود جای داده سخن گفت، اما احتمالا باید دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سنسورها در آن قسمت تعبیه شده باشند. همچنین اندکی حاشیه در زیر صفحه نمایش گوشی هم به چشم می‌خورد؛ بنابراین احتمال تعبیه موارد ذکر شده در این قسمت هم دور از ذهن نیست.

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری

قلب تپنده‌ی لنوو L78011 تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام خواهد بود که در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، فرایند پردازش اطلاعات در گوشی را عهده‌دار می‌شود. تصویر انتشار یافته از ظرفیت 64 گیگابایتی حافظه داخلی دستگاه حکایت دارد اما امید می‌رود در زمان رونمایی، شاهد معرفی مدل دیگری از آن با ظرفیت بالاتر نیز باشیم. از مشخصات نرم افزاری گوشی هم باید به رابط کاربری ZUI 3.9.253 بر پایه اندروید 8.1 اوریو اشاره کنیم.

فعلا موارد مذکور تنها اطلاعات علنی شده درباره این گوشی مرموز هستند اما برخی شایعات از لنوو L78011 به عنوان نسخه لایت لنوو زد 5 یاد می‌کنند که به نظر می‌رسد تا روز آینده پرده از اسرار آن برداشته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*