گلکسی اس 9 پلاس

ماژول دوربین سه گانه سامسونگ همراه گلکسی اس 10 معرفی می‌شود

سیستم دوربین سه گانه سامسونگ همراه با رونمایی از گلکسی S10 معرفی خواهد شد. به این ترتیب باید گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) به عنوان اولین پرچمدار شرکت در سال 2019 را نخستین گوشی مجهز به دوربین سه گانه سامسونگ بدانیم.

سامسونگ گلکسی اس 10 پرچمداری است که انتظار می‌رود این غول کره‌ای به بهانه رونمایی آن، چندین تغییر اساسی در گوشی های هوشمندش به وجود بیاورد. به عنوان نمونه می‌توان به معرفی ماژول دوربین سه گانه سامسونگ اشاره کرد که در نوع خود اولین خواهد بود. تا امروز فقط هواوی یک گوشی مجهز به دوربین سه گانه به دنیای موبایل معرفی کرده است.

سامسونگ مدت‌ها است دیگر همانند سابق در دنیای موبایل عمل نمی‌کند. این شرکت سال‌ها الهام‌بخش سایر گوشی‌سازان بود، به طوری که بعد از معرفی یک تکنولوژی جدید و به کار بردن آن در محصولات خود، سایر شرکت‌ها به استفاده از همان فناوری تشویق می‌شدند. اما این شرکت اکنون پشت سر سایر شرکت‌ها، مخصوصا گوشی‌سازان چینی در حرکت است.

می‌توان انتظار داشت تکنولوژی‌های مهم بعدی دنیای موبایل، که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشته و به زودی و بعد از بالغ شدن توسط شرکت‌های بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سه گانه باشند. این فناوری‌ها تا امروز توسط شرکت‌های چینی بر روی محصولات تجاری مورد استفاده قرار گرفته‌اند، به همین دلیل سامسونگ دیگر نمی‌توان در آن‌ها اولین باشد.

گلکسی اس 9

به نظر می‌رسد این حرکت سامسونگ از روی عمد است. این شرکت مدعی است دلیل حرکت کردن پشت سر سایر شرکت‌ها در ارائه تکنولوژی‌های جدید، اطمینان از ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن به مشتریان است. پس به جای «اولین بودن»، تمرکزش را بر روی «بهترین بودن» در تکنولوژی‌های نوین دنیای موبایل قرار داده است. واقعیت این است که هر فناوری در بدو ورود نقص‌های زیادی داشته و نمی‌توان چندان به آن اطمینان کرد.

پیشتر به این نتیجه رسیدیم که در گلکسی نوت 9 خبری از اسکنر اثر انگشت زیر نمایش نبوده و سامسونگ برای اولین مرتبه از این فناوری در گلکسی اس 10 استفاده خواهد کرد. بر اساس اخبار جدید، فناوری دوربین سه گانه سامسونگ نیز همراه با معرفی این گوشی رونمایی خواهد شد.

سیستم دوربین سه گانه سامسونگ

هواوی چندی پیش به بهانه معرفی گوشی پی 20 پرو، فناوری دوربین موبایل سه گانه را به دنیای تکنولوژی معرفی و نگاه‌ها را به خود خیره کرد. این دوربین، از یک سنسور عادی 40 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور تله فوتو و سیاه و سفید تشکیل شده است که به ترتیب دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل و 20 مگاپیکسل هستند.

هواوی پی 20 پرو

درباره سیستم دوربین سه گانه سامسونگ نمی‌توان اظهار نظر کرد، اما بر اساس گفته‌های یک تحلیلگر، سامسونگ در سیستم دوربین موبایل سه گانه‌اش از یک سنسور 3 بعدی بهره خواهد برد.

امروز شرکت‌ها به بهانه رسیدن به بازه زمانی مشخص از زمان معرفی اولین محصولات خود، مدل‌هایی خیره‌کننده عرضه می‌کنند. به عنوان نمونه اپل در سال 2017 و به خاطر فرا رسیدن دهمین سالگرد معرفی اولین گوشی آیفون، آیفون 10 را با ویژگی‌های خارق‌العاده معرفی کرد. سال آینده، گلکسی اس 10 به عنوان دهمین گوشی سری S این شرکت معرفی خواهد شد. پس طبیعی است برنامه‌های زیادی برای پیاده‌سازی در این گوشی در سر داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با این سه گانه پوز هوواوی رو میزنه