گوشی گلکسی Note 9

گوشی گلکسی Note 9 در ماه آگوست با دوربینی متفاوت معرفی می‌شود

گوشی گلکسی Note 9 پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ خواهد بود. سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) اوایل ماه آگوست (مرداد) معرفی شده و انتظار می‌رود یکی از ویژگی‌های آن داشتن دوربین متفاوت در مقایسه با پرچمداران سری S سال 2018 باشد.

گوشی گلکسی Note 9 آخرین پرچمدار سامسونگ در سال 2018 خواهد بود. این گوشی با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات سری نوت مورد انتظار بسیاری از کاربران است. همانند سال گذشته که دوربین گوشی گلکسی نوت 8 با گلکسی اس 8 متفاوت بود، امسال نیز در دوربین گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 تغییرات قابل توجهی اعمال خواهد شد.

سال گذشته نیز سامسونگ ابتدا دوربینی متفاوت در گلکسی نوت 8 در مقایسه با گلکسی اس 8 به کار برد و سپس آن را درون گلکسی اس 9 پیاده‌سازی کرد. البته بعید به نظر می‌رسد دوربین متفاوت گوشی گلکسی Note 9 که از آن صحبت می‌کنیم، به گلکسی اس 10 راه پیدا کند، چرا که بر اساس جدیدترین اخبار، این مدل اولین گوشی مجهز به دوربین سه گانه سامسونگ خواهد بود.

گوشی گلکسی Note 9

تاریخ معرفی گوشی گلکسی Note 9

بر اساس گزارش بلومبرگ، گلکسی نوت 9 در تاریخ نهم آگوست (هجدهم مرداد) معرفی شده و یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی، دوربین آن خواهد بود. طبق این گزارش، سایر قسمت‌های سخت افزاری گوشی گلکسی Note 9 نسبت به گلکسی اس 9 تغییر نکرده و همچنان از تراشه اسنپدراگون 845 استفاده خواهد کرد. همچنین نمایشگر آن Infinity Display خواهد بود، به این معنی که از نظر طراحی، تفاوتی با پرچمداران سری S سال 2018 ندارد.

اگر گزارش بلومبرگ تبدیل به واقعیت شود، سامسونگ گلکسی نوت 9 را دو هفته زودتر از زمان همیشگی معرفی پرچمداران سری نوت رونمایی خواهد کرد. دو هفته بعد از رونمایی باید منتظر عرضه این گوشی در بازارهای سراسر جهان باشیم.

متاسفانه هنوز مشخص نیست منظور از دوربین متفاوت چیست. با توجه به آماده‌سازی سامسونگ به منظور ارائه محصولی خیره‌کننده در ابتدای سال 2019 به بهانه معرفی دهمین پرچمدار سری S، بعید به نظر می‌رسد ماژول دوربین سه گانه این شرکت بر روی گلکسی نوت 9 قرار بگیرد.