ویوو نکس

با دریافت تاییدیه‌های لازم، سه مدل ویوو نکس آماده‌ی رونمایی هستند

تحت نام ویوو نکس (Vivo NEX) تولید تجاری گوشی بدون حاشیه‌ و مفهومی ویوو اپکس رنگ واقعیت به خود گرفت و حالا با دریافت تاییدیه‌های لازم، نه یک یا دو مدل، بلکه همه چیز برای رونمایی از سه مدل ویوو نکس در هفته آینده مهیا شده است.

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار مبنی بر عرضه‌ی بیش از یک مدل گوشی ویوو نکس و در پی آن تعیین تاریخ 22 خرداد از سوی کمپانی چینی برای برگزاری مراسم رونمایی، حالا نام سه مدل ویوو نکس در وب‌سایت 3C پدیدار شده است. این وب‌سایت متعلق به یکی از رگولاتوری‌های کشور چین است که واجد شرایط بودن کالاهای تولیدی برای عرضه به بازار را تعیین می‌کند.

اسامی سه مدل ویوو نکس

این سه محصول با اسامی ویوو نکس، نکس اس (NEX S) و نکس ای (NEX A) در وب‌سایت رگولاتوری چینی حضور یافتند. پیش‌تر نام مدل اس در بنچمارک گیک بنچ هم دیده شده بود اما تاکنون اطلاعاتی در مورد NEX A به بیرون درز پیدا نکرده بود و ظهور نام آن در 3C کاملا تازگی داشت. با این اوصاف به نظر می‌رسد عرضه‌ی این مدل تنها به بازار چین محدود شود و دو مدل دیگر علاوه بر این کشور، راهی بازار جهانی نیز بشوند.

سه مدل ویوو نکس

در وب‌سایت 3C اطلاعات چندانی درباره مشخصات مهم گوشی های جدید ویوو دیده نمی‌شود و تنها به پشتیبانی آن‌ها از پروتکل‌های شارژ سریع 5V / 2A ، 9V / 2A و 10V /2.25A اشاره شده است؛ با این وجود گزارش‌های پیشین نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی ویوو نکس را چیزی نزدیک به 100 درصد توصیف کرده بودند. گفته شده کمپانی چینی راهکار پیاده‌سازی چنین طراحی منحصر به فردی را در تعبیه‌ی یک دوربین سلفی پریسکوپی یافته که تنها هنگام استفاده، از شکاف کوچک بالای نمایشگر بیرون می‌آید و در سایر مواقع زیر آن پنهان خواهد بود.

انتظار می‌رود مدل گران‌قیمت‌تر از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد و با قیمتی بیش از 1000 دلار روانه بازار شود. البته ظاهرا یک مدل ارزان‌تر مجهز به تراشه اسنپدراگون 710، رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز با قیمتی کمتر از 800 دلار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اصلا اسمشو نشنیدم