تست دوربین وان پلاس 6 و گلکس اس 9 پلاس سامسونگ

تست دوربین وان پلاس 6 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (گجت تی وی)

در این مقاله به تست دوربین وان پلاس 6 (OnePlus 6) و گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) خواهیم پرداخت. خودتان قضاوت کنید کدام گوشی از دوربین دوگانه بهتری برخوردار است؟

گوشی وان پلاس 6 مدت زمان کوتاهی است که معرفی شده است. این گوشی علاوه بر نمایشگر مدرن ناچ استایل و مشخصات فنی بالارده خود، از دوربین جذابی نیز بهره می‌برد. در واقع یکی از مهم‌ترین المان‌های این گوشی که شرکت وان پلاس بر روی آن مانور می‌دهد، دوربینش است.

دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور 16+20 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی جای خوش کرده است که می‌تواند دوربین گوگل پیکسل 2 به عنوان یکی از قدرتمندترین‌ها در این زمینه را به چالش بکشد. خبر خوب این که این دو لنز با دیافراگم‌های بسیار باز f/1.7 خود می‌توانند تصاویری شفاف و روشن حتی در شرایط نوری بد را نیز به ارمغان بیاورند که تاثیر به‌سزایی در کیفیت هرچه بیشتر عکس‌های تهیه شده خواهد داشت.

دو سنسور دوربین وان پلاس 6 متشکل از تکنولوژی‌های مختلقی از قبیل لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار تشخیص فاز و تثبیت کننده الکتریکی تصاویر هستند که به شما کمک می‌کنند حتی از سوژه‌های متحرک نیز بتوانید عکس‌هایی شفاف و عالی بگیرید. دوربین وان پلاس 6 همچنین قادر به ضبط ویدیوهایی اسلوموشن با وضوح HD‌ و نرخ 480 فریم بر ثانیه است. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با کیفیت را نیز می‌توان بر روی قاب جلویی گوشی دید.

به واسطه همین قدرت بالا ما قصد داریم در این مقاله دوربین وان پلاس 6 را در برابر دوربین گلکسی اس 9 پلاس قرار داده و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه ای متشکل از دو سنسور  12 + 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.5-2.4 برخوردار است. در این سیستم دوربین نیز تکنولوژی‌های جذابی اعم از تثبیت کننده اپتیکال عکس، فوکوس خودکار تشخیص فاز و زوم اپتیکال 2 برابری دیده می‌شود. حال شما را به تماشای ویدیویی از تست دوربین این دو گوشی دعوت می‌کنیم تا خودتان قضاوت کنید کدام گوشی از دوربین قدرتمندتری برخوردار است.

تست دوربین وان پلاس 6 و گلکسی S9 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اس 9 رو با گوشی چینی مقایسه کردن اشتباهه…اس 9 هیچ رقیبی در سال 2018 نداره و نخواهد داشت

  2. قیمتشونم مد نظر باشه که اس 9 دو برابره اونه

  3. اصلا نمیدونم چرا اس9 رو با این پایین رده های مسخره مقایسه میکنید

  4. واضح بود اس9 پلاس خیلی خیلی بهتره