اسکوتر مینی ربیت

اسکوتر مینی ربیت شیائومی با قیمت اقتصادی در بازار حضور خواهد یافت

غول تکنولوژی چینی، شیائومی، در حالی از اسکوتر مینی ربیت خود با قیمتی رقابتی و اقتصادی رونمایی کرده که پیش‌تر نیز محصولاتی برای کودکان طراحی و تولید کرده بود.

شیائومی قبلا هم با تولید محصولات دیگری تحت برند ربیت مانند پهپاد کنترل‌شونده شیائومی می ربیت (Xiaomi Mi Rabbit Remote Control Drone)، دستگاه نظارت از راه دور کودک (Xiaomi Rabbit Children Watch) و غیره، بازار خرید کودکان را نشانه رفته بود و بدین ترتیب برای تمامی گروه‌های سنی محصولاتی برای فروش دارد. جدیدترین محصول چینی‌ها اسکوتر مینی ربیت است که طراحی منحصربفردی دارد و برای کودکان با وزن زیر 50 کیلوگرم طراحی شده است.

ما نمی‌توانیم جلوی شیطنت و بازی‌های کودکانه فرزندانمان را بگیریم اما گاهی بازی‌ها منجر به وارد شدن آسیب‌هایی به کودکان می‌شود. خوشبختانه شیائومی به این موضوع نیز توجه داشته و طراحی اسکوتر مینی ربیت به گونه‌ای انجام داده تا ایمنی کودک به طور کامل تضمین شود.

اسکوتر مینی ربیت

پدال اسکوتر مینی ربیت به اندازه‌ای طراحی شده تا پای کودک به خوبی روی آن قرار بگیرد و هیچ قسمتی از آن بیرون باقی نماند. این پدال 567 میلی‌متر طول و 134 میلی‌متر عرض دارد و پای کودکان به ندرت از آن فرو می‌افتد. همچنین این پدال با لایه‌ای مخصوص پوشانده شده تا پای کودک از روی آن لیز نخورد.

طراحی چرخ‌های این اسکوتر به گونه زیبایی انجام شده که هم تامین‌کننده امنیت باشد و هم کودکان آن را دوست داشته باشند. چرخ عقب 32 میلی‌متر و چرخ‌های جلویی 52 میلی‌متر ضخامت دارند و شوک‌ها و تکان‌های اسکوتر را به خود می‌گیرند. هنگام به حرکت در آمدن چرخ‌ها، ال ای دی‌هایی که درون چرخ‌ها تعبیه شده‌اند روشن می‌شوند و نمایی زیبا و جذاب به اسکوتر می‌بخشند و مسلما کودکان آن را دوست خواهند داشت. همچنین شیائومی از ترمز عریضی برای چرخ‌های اسکوتر استفاده کرده تا شانس خرابی و عملکرد ناقص ترمز به حداقل برسد.

همان‌طور که در تصاویر هم مشهود است، این اسکوتر در جلو دو چرخ و در عقب یک چرخ دارد. این مدل برای کودکانی که تابه‌حال از اسکوتر استفاده نکرده‌اند و به نوعی از آن ترس دارند ساخته شده که سرعت آن چندان بالا نیست و کنترل فرمان آن به راحتی انجام می‌شود. شیائومی مدل دیگری را هم برای اسکوتر جدیدش در نظر گرفته که در هردو سوی اسکوتر تنها یک چرخ وجود داشته باشد. این مدل برای کودکانی طراحی شده که پیش از این اسکوتر داشته‌اند و حالا می‌توانند با سرعت بالاتر و تسلط بیشتری اسکوتر مینی ربیت را برانند. نکته جالب درباره این اسکوتر سیستم جاذبه‌ای فرمان آن است که پس از چرخش به سمت راست یا چپ، به صورت خودبخودی برمی‌گردد و به حالت مستقیم درمی‌آید. فرمان‌هایی که از این ویژگی محروم هستند احتمال سقوط کودک را بیشتر کرده و تسلط کودک را بر روی اسکوتر کاهش می‌دهند.

اسکوتر مینی ربیت شیائومی با قیمت 39 دلار در بازار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این قرتی بازیا چیع