اوپو فایند X

مشخصات فنی اوپو فایند X فاش شد

اوپو فایند X به عنوان پرچمدار بعدی این شرکت چینی تا مدتی دیگر رونمایی می‌شود. با وجود عدم انتشار اطلاعات رسمی پیرامون گوشی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) توسط شرکت سازنده، به تازگی مشخصات فنی این گوشی پرچمدار لو رفته است.

اوپو فایند X به عنوان جانشین اوپو فایند 7 تا مدتی دیگر معرفی شده و در کنار دیگر پرچمداران اندرویدی قرار خواهد گرفت. به لطف اخباری که به تازگی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، اکنون به بخش قابل توجهی از قابلیت ها و ویژگی‌ های گوشی اوپو فایند ایکس پی برده‌ایم. متاسفانه هنوز اطلاعات بصری کافی موجود نبوده و از شکل ظاهر و سبک طراحی این گوشی مطمئن نیستیم.

مشخصات اوپو فایند X

بر اساس این اخبار، اوپو فایند ایکس یک گوشی دارای نمایشگر 6.42 اینچی مجهز به رزولوشن 2K پلاس خواهد بود. پسوند پلاس در کنار وضوح تصویر آن نشان می‌دهد نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش این گوشی متفاوت بوده و همان 16:9 همیشگی نیست. می‌توان نتیجه گرفت اوپو در فایند ایکس از صفحه نمایش FullView استفاده می‌کند. گفته شده این گوشی دارای نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه بالایی خواهد بود.

از آنجایی که تاکنون رندر و یا تصویری واضحی از این گوشی منتشر نشده است، نمی‌توان با اطمینان درباره ناچ استایل بودن و یا نبودن آن نظر داد. اوپو فایند X هم‌گام با دیگر پرچمداران 2018 از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت گرفته و دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود که بیشتر از حافظه به کار رفته در بسیاری از پرچمداران سال جاری است.

اوپو فایند X

باتری گوشی اوپو فایند X همانند پرچمداران سری Mate هواوی دارای ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. اوپو در این گوشی از فناوری شارژ سریع اختصاصی خود یعنی Super VOOC استفاده می‌کند. این مدل بدون شک به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید اوریو عرضه خواهد شد، اما درباره استفاده از نسخه 8.0 و یا 8.1 در آن مطمئن نیستیم.

اما ویژگی‌های منحصربه فرد اوپو فایند ایکس موارد دیگری هستند. این گوشی همانند آیفون ایکس از فناوری تشخیص چهره پیشرفته به وسیله نقشه‌برداری سه بعدی از صورت کاربر پشتیبانی کرده و دوربین دوگانه آن دارای توانایی بزرگنمایی 5 برابری بدون کاهش کیفیت خواهد بود. هنوز درباره قیمت این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست، اما بعید می‌دانیم همچون وان پلاس 6 و شیائومی می 8 که دارای قیمت‌های بسیار پایینی در مقایسه با دیگر پرچمداران هستند، اوپو فایند ایکس نیز یک قاتل پرچمدار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*