بنچمارک مک بوک پروی جدید

بنچمارک مک بوک پروی جدید لو رفت: رکورد شکنی در دنیای مک بوک‌ها

بنچمارک مک بوک پروی جدید اپل در تست مخفیانه این کمپانی بسیار بالا بوده و این رخداد نویدبخش قدرت پردازشی فوق‌العاده زیاد آن است.

حدود یک سال از معرفی جدیدترین مک بوک اپل می‌گذرد و کم کم زمان معرفی مک بوک پروی جدید در حال فرا رسیدن است. گزارش‌ها می‌گویند در ماه‌های اخیر میزان فروش تمامی مدل‌های مک بوک پرو با شیب کندی درحال کاهش است و به نظر می‌رسید اپل در صدد طراحی و ساخت مک بوک پروی جدیدی بر آمده و امروز با انتشار نتیجه بنچمارک مک بوک پروی جدید با پردازنده‌ای جدید، تقریبا از معرفی این لپ تاپ در آینده‌ای نه چندان دور اطمینان پیدا کردیم.

بنچمارک مک بوک پروی جدید

مک بوک پروی جدید مجهز به پردازنده شش هسته‌ای اینتل از نوع Core i7-8750H بوده که عضوی از خانواده Coffee Lake این کمپانی به شمار می‌رود. براساس نتایج این بنچمارک، حداقل سرعت کلاک این پردازنده 2.21 گیگاهرتز خواهد بود و می‌تواند تا فرکانس 4.1 گیگاهرتز نیز بوست شود.

مک بوک جدید توانسته در تست بنچمارک خود به امتیاز 22316 دست پیدا کند و به گفته AppleInsider، هیچ مک بوکی توان رقابت با آن را ندارد. بهترین نتیجه بنچمارک مک بوک‌های حال حاضر بازار 16999 بوده که اختلاف فاحشی با مک بوک پروی جدید اپل دارد. همواره تمرکز اهالی کوپرتینو در مراسم WWDC حول بخش نرم‌افزاری محصولاتشان بوده و در مراسم دیشب نیز چنین بود، اما به زودی مراسم اختصاصی برای معرفی لپ تاپ‌های جدید اپل نیز برگزار تدارک دیده خواهد شد. امیدواریم در آینده‌ی نزدیک جزییات بیشتری درباره این مک بوک اعلام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*