گوشی گوگل پیکسل 3

گوشی گوگل پیکسل 3 فاقد بریدگی بالای صفحه خواهد بود

“OnLeaks” می‌گوید گوشی گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) فاقد نمایشگر ناچ خواهد بود و از این طراحی فقط در گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) استفاده می‌شود. این افشاگر همچنین اطلاعاتی از اندازه نمایشگر موبایل های جدید گوگل را نیز منتشر کرده است.

بر خلاف بسیاری از پرچمداران امروزی، یکی از افشاگران مورد اعتماد مدعی شده است در گوشی گوگل پیکسل 3 خبری از بریدگی بالای صفحه نخواهد بود. در عوض، گوگل پیکسل 3 ایکس ال به صفحه نمایش 6.2 اینچی مجهز شده و در بخش بالایی آن می‌توان ناچ را پیدا کرد.

چند روزی‌ست که شایعات مربوط به گوشی های جدید گوگل با تب بالایی در حال انتشار بوده و حتی گفته می‌شود امسال سه موبایل جدید -که یکی از آنها میان رده خواهد بود- پیش روی همگان قرار می‌گیرد. به علاوه نسخه بزرگ‌تر XL به پنل اولد که ال جی آن را تولید می‌کند، تجهیز می‌شود. حتی برخی معتقدند فقط این گوشی پرچمدار با نمایشگر ناچ تولید خواهد شد و پنل جلویی آن هم برای نخستین بار میزبان دو دوربین خواهد بود.

تجهیز گوشی گوگل پیکسل 3 به نمایشگر 5.3 اینچی

“OnLeaks” در توییتی جدید، ضمن تایید شایعات قبلی، می‌گوید Pixel 3 XL از صفحه نمایشی 6.2 اینچی با بریدگی بالای صفحه بهره برده و در ساخت Pixel 3 هم از صفحه نمایش کوچک‌تر 5.3 اینچی استفاده می‌شود.

صحت چنین اطلاعاتی را تنها گذر زمان مشخص می‌کند، اما با توجه به سابقه این افشاگر در لو دادن اطلاعات، احتمالا امسال دو موبایل 5.3 و 6.2 اینچی پیش روی همگان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ینی نوار سیاهو نداره؟؟؟

  2. هه مگه توی خاب بتونه اس9 پپلاسو شکست بده