موبایل جدید نوکیا

منتظر موبایل جدید نوکیا با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 710 باشید

بعد از معرفی چندین گوشی هوشمند میان رده توسط اچ ام دی گلوبال، حالا مهندسان مشغول توسعه موبایل جدید نوکیا با اسم رمز “Phoenix” به معنی «ققنوس» بوده و قرار است از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 710 در آن استفاده کنند.

به گفته رولاند کوانت (Roland Quandt)، موبایل جدید نوکیا که احتمالا در دوره زمانی پاییز-زمستان روانه بازار می‌شود، همانند گوشی شیائومی می 8 اس ای، از اسنپدراگون 710 قدرت می‌گیرد.

در حال حاضر، ما هیچ اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های فنی این تلفن هوشمند نداریم، ولی پیش‌بینی می‌شود سازندگان آن را همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کنند. بخش پشتی به احتمال زیاد میزبان دوربین دوگانه با لنزهای زایس خواهد بود و ممکن است HMD از نمایشگر کم‌حاشیه 18:9 با بدنه شیشه‌ای برای القای حس لوکس بودن استفاده کند.

موبایل جدید نوکیا رقیب مستقیم گوشی آینده گوگل است

این افشاگر جزئیات مربوط به مشخصات فنی “Phoenix” را فاش نکرده است، ولی اگر دوره زمانی در نظر گرفته شده برای آن صحت داشته باشد، آن‌گاه محصول جدید فنلاندی‌ها را می‌توان رقیب مستقیم یکی از گوشی های جدید سری پیکسل با اسم رمز “Bonito” که به اسنپدراگون 710 مجهز می‌شود، در نظر گرفت. انتظار می‌رود این موبایل جدید به عنوان نسخه ارزان‌تر گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در اختیار کاربران قرار گیرد.

با توجه به اینکه با معرفی گوشی جدید Nokia هنوز فاصله زیادی داریم، احتمالا طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

موبایل جدید نوکیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من خیلی وقته از نوکیا قطع امید کردم