سهم آی او اس 11

طعنه اپل به گوگل با اشاره به سهم آی او اس 11 در آیفون ها و آیپدها

یکی از مدیران ارشد اپل در کنفرانس WWDC 2018، با اشاره به سهم آی او اس 11 از سیستم عامل محصولات این شرکت، کمپانی گوگل و سهم بسیار پایین اندروید اوریو را هدف قرار داد.

کریگ فدریگی (Craig Federighi) در خلال رویداد توسعه‌دهندگان WWDC 2018 اعلام کرد سهم آی او اس 11 به عنوان جدیدترین نسخه سیستم عامل این شرکت، قدرت‌بخش بیشتر از 81 درصد از دستگاه‌های مجهز به iOS در سراسر دنیا است؛ میزانی که فاصله‌ای نجومی با سهم اندروید اوریو دارد.

اگر گفت‌های فدریگی صحت داشته باشد، آن‌گاه تعداد دستگاه‌های مجهز به آی او اس 11 از مرز یک میلیارد عبور می‌کند. در ادامه، این مدیر ارشد با طعنه به زدن به اصلی‌ترین رقیب خود گفت آخرین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی Android 8.x Oreo تقریبا روی 6 درصد از تمام دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است.

چنین ارقامی شاید کمی اغراق‌آمیز به نظر برسند، ولی مطابق با آمار رسمی گوگل، سهم اوریو از تمام دستگا‌ه‌های مجهز به اندروید تنها 5.7 درصد است که در میان آنها، نسخه 8.0 روی 4.9 درصد و نسخه 8.1 روی 0.8 درصد از همه دستگاه‌ها نصب شده است. اطلاعات زیر تا تاریخ 7 می 2018 دقیق هستند:

سهم آی او اس 11

سهم نسخه‌های مختلف اندروید در میان همه دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل

در همین حال، داشبورد اپ استور از سهم 76 درصدی آی او اس 11 تا تاریخ 22 آوریل خبر دارد؛ بنابراین، سهم 81 درصدی این سیستم عامل در زمان فعلی غیر قابل باور نیست.

سهم آی او اس 11 تا 22 آوریل

سهم آی او اس 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چرا نتونست جواب سامسونگو بده

  2. واقعا مقایسش خنده داره سیستم عامل اپل انحصاری دیوایسهای خودشه اما گوگل رو دیوایسهای مختلف از شرکتهای مختلف نصب میشه مسلمه هیچ وقت یه نسخه بروز سیستم عامل همه دیوایسهار رو پوشش نمیده بعدشم با سیاستهای استثماری اپل که کاربراشو مجبور به مهاجرت از دیواسهای قدیمی به جدید میکنه به علت کاهش سرعت دیواسهای قدیمس در اپدیتهای سیستم عامل مشخصه امار استفاده کننده ها از سیستم عامل جدید بدلیل بروز بودن دیواسها طبیعیه

  3. چه مقایسه احمقانه ای

    مورچه چیه که کله پاچش چی باشه

    مثل اینه که یک ایرانی به یک اینگیلیسی در مورد مقایسه لیگ برتر ایران و لیگ برتر اینگیلیس طعنه بزنه و بگه ما تو لیگمون 400 تا بازیکن ملی داریم (ملیت ایرانی)، در شرایطی که شما تو لیگ کشورتون، فقط 100 تا بازیکن ملی دارید (ملیت اینگیلیسی)

    با سپاس