میموجی

با میموجی آشنا شوید: انیموجی‌های اختصاصی شما در iOS 12

میموجی (Memoji) قابلیت جدیدی در برنامه آی مسیج (iMessage) اپل است که به کاربر اجازه می‌دهد تصویر خودش را به یک انیموجی جذاب تبدیل کند.

در مراسم WWDC 2018 امشب، در کنار معرفی قابلیت‌های جدید انیموجی که شامل تشخیص زبان و افزوده شدن کاراکترهای جدید به آن مانند روح، کوالا، ببر و تی رکس است، از قابلیت جدیدی موسوم به میموجی نیز رونمایی شد. این ویژگی تنها در برنامه آی مسیج، پیام‌رسان اینترنتی اختصاصی آیفون در دسترس خواهد بود.

میموجی

چگونه می‌توان میموجی ساخت؟

با سوایپ کردن به سمت راست در صفحه انیموجی‌ها، شما می‌توانید میموجی مختص خودتان را بسازید. تصویر مجازی شما قابلیت شخصی‌سازی فراوانی دارد و می‌توانید از رنگ پوست و رنگ چشم گرفته تا مدل مو و لوازمی مانند عینک و کلاه آفتابی را در میموجی‌تان بگنجانید. سپس می‌توانید آن را ذخیره کنید تا برای دفعات بعدی نیاز به ساختن دوباره آن نداشته باشید و در زمان صرفه‌جویی کنید.

پیش‌تر سامسونگ قابلیت AR Emoji خود را چند ماه پس از انیموجی اپل معرفی کرده بود که البته تفاوت‌هایی با نمونه اپلی دارد، اما میموجی قابلیتی جدید در دنیای اپل به شمار می‌رود و باید دید چطور مورد استقبال طرفداران آی دیوایس‌ها قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید: مدیرعامل سامسونگ:

ایموجی گلکسی اس 9 کپی از انیموجی اپل نیست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به شدت مزخرف

  2. فقط استیکر های تلگرامی خودمون بقیه ش مسخره بازیه