فیس تایم در آی او اس 12

فیس تایم در آی او اس 12 از مکالمه ویدیویی همزمان 32 نفر پشتیبانی می‌کند!

یکی از مهم‌ترین و شاید شگفت‌آورترین قابلیت‌های معرفی شده در مراسم WWDC 2018، ویژگی فیس تایم در آی او اس 12 است که می‌تواند تا 32 نفر را در یک مکالمه ویدیویی کنار یکدیگر قرار دهد.

در حالی که پیام‌رسان‌هایی نظیر واتس اپ به تازگی قابلیت تماس ویدیویی را برای کاربران امکان‌پذیر کرده‌اند و قرار است امکان مکالمه‌های ویدیویی محدود را در آینده‌ای نزدیک فراهم کنند، اپل امشب از قابلیت برنامه تماس ویدیویی اختصاصی خود، فیس تایم (FaceTime) پرده برداشت که به وسیله آن می‌توان با 31 نفر در یک مکالمه ویدیویی صحبت کرد.

فیس تایم در آی او اس 12

حین استفاده از فیس تایم در آی او اس 12 می‌توان از انیموجی و میموجی‌ها نیز بهره برد و چهره افراد را به صورت کارتونی و فانتزی مشاهده کرد. افراد حاضر در تماس ویدیویی در قالب تصاویر مربعی به نمایش در می‌آیند و امکان اسکرول کردن بین آن‌ها و زوم روی تصویر شخص خاصی وجود دارد. بدین ترتیب می‌توان یک چت گروهی را به سادگی تبدیل به یک مکالمه ویدیویی کرد و با راحتی هرچه بیشتر به صحبت کردن پرداخت.

این ویژگی یک قابلیت تبلیغاتی نیست که تنها برای شگفت‌زده کردن کاربران معرفی شده باشد، بلکه اپل سعی دارد بدین ترتیب جای خود را در جلسات اداری و کنفرانس‌های ویدیویی باز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ایجونم خدا کنه توی ایران خیلی هزینعه بر نباشه بشه استفاده کرد

  2. 32 نفر حرف بزنن هی معلومه کی چی میگه