لپ تاپ ایسوس زنبوک اس

لپ تاپ ایسوس زنبوک اس با طراحی خاص در کامپیوتکس 2018 معرفی شد

لپ تاپ ایسوس زنبوک اس (Asus ZenBook S) با طراحی منحصر به فرد لولا در نمایشگاه کامپیتکس 2018 رونمایی شد. در ادامه، نگاهی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های زنبوک S خواهیم داشت.

لپ تاپ ایسوس زنبوک اس با سخت افزار به‌روز و طراحی بسیار جذاب در Computex 2018 پیش روی همگان قرار گرفت. اما چه چیزی سبب متمایز شدن این محصول خوش‌ساخت از دیگر لپ تاپ های بازار می‌شود؟

طراحی خاص زنبوک S که ایسوس با عنوان “ErgoLift” از آن یاد می‌کند، به کاربران اجازه می‌دهد کیبورد را با زاویه 5.5 درجه‌ای کج کنند تا در تایپ طولانی‌مدت مشکلی ایجاد نشود. این طراحی همچنین با ایجاد فضای خالی بیشتر، به سیستم خنک‌کننده آن نیز کمک خواهد کرد.

لپ تاپ ایسوس زنبوک اس

ایسوس پردازنده‌های سری U از دو مدل Core i5 یا Core i7 را در قاب 2.2 پوندی (1 کیلوگرمی) این لپ تاپ که 12.9 میلی‌متر ضخامت دارد، جای داده است تا مشکلی در پردازش‌های سنگین وجود نداشته باشد. محتوا از طریق صفحه نمایش 13.3 اینچی با وضوح 1080p یا 4K نمایش داده خواهد شد و حاشیه‌های پایین آن سبب شده تا نسبت صفحه به پنل به 85 درصد برسد. اتصال فیزیکی نیز از طریق سه پورت یو اس بی نوع C -دو پورت همراه با تاندربولت 3- و یک جک هدفون مدیریت خواهد شد.

لپ تاپ ایسوس زنبوک اس قرار است از تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد)، در دو رنگ قرمز و آبی تیره و با قیمت پایه 1199 دلار به فروش رسد. در ادامه می‌توانید بیشتر با این محصول جدید آشنا شوید.

ویدیوی معرفی لپ تاپ ایسوس زنبوک اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدا تومن پول اینه فقط