مواجهه با یوفوها

جزئیات تازه از گزارش افشا شده‌ی پنتاگون درباره مواجهه با یوفوها/بشقاب پرنده ها

در یک گزارش محرمانه نظامی که اخیرا به بیرون درز پیدا کرده، به چندین مورد مواجهه با یوفوها/بشقاب پرنده ها و شناسایی وسایل پرنده غیرعادی توسط نیروی دریایی ایالات متحده در سال 2004 پرداخته شده است.

سال گذشته، انتشار چندین ویدیوی خارج شده از طبقه‌بندی محرمانه که مواجهه با یوفوها/بشقاب پرنده ها را به تصویر کشیده بودند و همچنین گزارش‌هایی که به برنامه فوق سری پنتاگون برای انجام تحقیقات در این زمینه اشاره داشتند، سر و صدای زیادی به پا کرد. حالا جزئیات تازه‌ای در مورد یکی از این رویدادها به دست آمده است.

به استناد مدارک جمع‌آوری شده توسط یک تیم تحقیقاتی مستقر در لاس وگاس، در این گزارش به چندین مورد مشاهده‌ی اشیای پرنده‌ی ناشناس و مرموز توسط خلبانان جنگنده‌های ناو امریکایی یو اس اس نیمیتس (USS Nimitz) در 160 کیلومتری سواحل سن‌دیگو طی بازه زمانی 10 تا 16 نوامبر 2004 اشاره شده است.

در این اسناد تاکید شده که مواجهه با یوفوها نه یکبار بلکه به دفعات در طول آن یک هفته رخ داده است؛ اشیای پرنده‌ای که سرعت فرود عجیبی داشتند و در کسری از ثانیه خود را از ارتفاع 18 هزار متری به ارتفاع 15 متری از سطح دریا می‌رساندند.

در یکی از موارد مواجهه با یوفوها، شی پرنده‌ 14 متر طول داشت

هنگامی که این بشقاب پرنده ها به سمت پایین شیرجه می‌زدند، برای مدت کوتاهی در صفحه رادار حالتی شناور و ساکن به خود می‌گرفتند و سپس با سرعت زیادی حرکت کرده و محو می‌شدند. ظاهرا در اکثر موارد، سنسورهای پیشرفته‌ی ناو «یو اس اس پرینستون» نیز تا زمانی که این اشیای ناشناس پرنده در تیررس حضور داشتند، در ردگیری آن‌ها موفق عمل کرد.

اما در یکی از این موارد مواجهه با یوفوها که ویدیوی آن نیز در فضای مجازی انتشار یافته است، دو جنگنده F/A–18 در فاصله نزدیکی از یک شی پرنده قرار گرفتند و خلبان‌ها نه فقط از صفحه رادار بلکه با چشمان خود آن را مشاهده کردند. این شی پرنده ظاهری کروی داشت و یک محور مرکزی افقی نیز در آن دیده می‌شد. همچنین به ادعای خلبان‌ها وسیله پروازی مورد اشاره که حدود 14 متر طول داشت؛ یکدست سفید، صیقلی، بدون لبه و فاقد هرگونه اتاقک موتور، تجهیزات برق‌رسانی یا بال بوده است.

بر اساس برآوردهای نظامی صورت گرفته در این اسناد، عنوان شده است که شی پرنده‌ای با این توصیفات نمی‌تواند ساخت ایالات متحده یا هر کشور دیگری در جهان بوده باشد. اما شگفت‌آورترین بخش داستان مواجهه با یوفوها که جزئیاتش در این گزارش آمده است، به شدت تلاطمی که در قسمتی از سطح آب اقیانوس بدون دلیل مشخص رخ داد مربوط می‌شود.

این ناآرامی و کف‌آلود شدن سطح آب، شکلی مدور داشت و قطر آن را بین 15 تا 30 متر تخمین زده‌اند. این صحنه به نقل از خلبان شاهد، مشابه آنچه که هنگام غرق شدن یک کشتی یا فرو رفتن یک زیردریایی به عمق آب رخ می‌دهد تشبیه شده است. در گزارش عنوان شده که شاید تلاطم ایجاد شده در سطح آب ناشی از تحرکات یک یوفو بوده است که خود را در وضعیت نامرئی قرار داده بود.

البته از اصالت اسناد جمع‌آوری شده توسط این تیم تحقیقاتی نمی‌توان مطمئن بود و پنتاگون نیز از تایید اعتبار این گزارش خودداری کرده است؛ اما افراد صاحب‌نظر معتقدند این جزئیات تازه از وقوع اتفاقاتی عجیب در اطراف ناو USS Nimitz حکایت دارند که توضیح منطقی برای آن‌ها نمی‌توان ارائه داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. نکته ای که درباره هیچ کدوم از اینجور فیلم ها رعایت نمیشه اینه که
    این ufo آخرش کجا میره؟ غیب میشه؟ از جو و مدار خارج میشه؟ هیچ کدوم از فیلم هایی ک تابحال پخش شده از ابتدا تا انتها نبوده. و تین یعنی یا این فیلم ها ساختگی هس و یا یک چیزی هست ک نمیخوان مردم عادی بدونن!

  2. اینا قدیمیه که… فقط دوباره پخش شده… من یه سال پیشم دیده بودم این فیلما رو…

  3. شما خبر ندارین ، ما تو ا.یر.ان یه دختر بچه ای داریم که تو زیر زمین خونشون آدم فضایی میسازه ، براشون از زیر زمین سایپا و ایران خودرو یه UFO عه آخرین مدل هم میخره و میگه برید ارتش آ.مری.کا رو اسکل کنید برگردید

  4. این فیلم ها برای آماده سازی مردم برای رو به رویی و حتی آمادگی جنگ با یوفو ها هستش دیگه خودشون هم دیدن باید دیر یا زود آشکار سازی و اماده سازی بکنن چندین ساله مخفی سازی میکنن
    (چهارشنبه شهاب سنگی شاید تلمبه سهمیگنی به زمین وارد کند)

  5. ایران هیچ تجربه ای از مشاهده یا تعقیب یک یفو نداره؟ البته میدونم قبل انقلاب یک خلبان ایرانی داشته این تجربه رو
    اما میگم بعد انقلاب یفو دیدن یا قایم کردن حقیقت رو نمیگن

    • من یادمه تقریبا ده چهارده سالم بود ، یک شب تو آسمون یک چیزی شبیه گوی آتشی تو آسمون دیدم .چیزی که باعث شد یادم بمونه این بود که اولا سطح خیلی پایینی قرار داشت .یعنی این نبود که تو سینه آسمون پرستاره باشه.نه خیییلی پاییین تر بود.نکته دوم هم اینکه مثل اینکه از حالت سکون یکدغعه به حرکت در بیاد ، اینجوری بود.یکدفعه با سرعت زیادی حرکت کرد و ناپدید شد.نکته سوم هم این بود که از یک شهاب معمولی هم خیلی بزرگتر بود.قبلا ها فکر میکردم یک ستاره دنباله دار بوده ولی بعها که با بحث UFO آشنا شدم کم کم شک کردم نکنه چیزی هم که من دیدم حتما یوفو بوده.
      الله و اعلم.

  6. اینا اجنه و شیطانن که با امریکا در ارتباطن

  7. چرا فقط امریکایی ها میبینن از این چیزا