پد ماوس گیمینگ ایسوس ROG Balteus

پد ماوس گیمینگ ایسوس ROG Balteus یک شارژر بی سیم در خود دارد!

پد ماوس گیمینگ ایسوس ROG Balteus با طراحی منحصر به فرد و شارژر بی سیم Qi مجتمع در نمایشگاه کامپیوتس 2018 معرفی شد. هرچند، شاید استفاده از لفظ «پد ماوس» برای چنین شاهکاری از فناوری مناسب نباشد!

پد ماوس گیمینگ ایسوس ROG Balteus علاوه بر پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم، همراه با نورپردازی و لامپ‌های LED به دست کاربران می‌رسد. اما این محصول جدید چگونه می‌تواند تجربه شما از انجام بازی‌ها را دگرگون کند؟

ایسوس با عبور از طراحی مرسوم پدهای ماوس، محصول جدید خود را به شکلی بلندتر طراحی کرده است و می‌گوید این حالت با رفع نیاز به حرکت دادن دائمی محل ماوس، به انجام راحت‌تر بازی‌ها کمک خواهد کرد. البته ما در این رابطه کاملا مطمئن نیستیم، اما با 37 سانتی‌متر ارتفاع (بیشتر از 14.5 اینچ) و 32 سانتی‌متر عرض (حدود 12.5 اینچ)، بدون شک فضای قابل استفاده بیشتری پیش روی کاربران خواهد بود.

پد ماوس گیمینگ ایسوس ROG Balteus

در حقیقت دو نسخه مختلف از پد ماوس گیمینگ جدید ایسوس وجود دارد که مدل استاندارد همراه با 15 لامپ LED به دست کاربران می‌رسد. مدل ارتقایافته نیز علاوه بر لامپ‌های LED، همراه با شارژر وایرلس Qi در گوشه سمت راست بالا عرضه می‌شود تا شارژ مستقیم ماوس امکان‌پذیر باشد. وجود یک پورت USB Type A روی هر دو مدل از این پد ماوس هم به شما اجازه انصال آن به یک شارژر یا ماوس سیمی دیگر را خواهد داد.

عرضه پد ماوس گیمینگ ایسوس ROG Balteus در آینده نزدیک

از نظر فنی، “ROG Balteus” نخستین پد ماوس با شارژر Qi نیست و کاربران می‌توانند محصولات دیگری همچون پد ماوس MM1000 شرکت کورسیر یا +Takieso Graft Design MousePad را که از چرم و پشم ساخته شده است، خریداری کنند. با این وجود، به نظر می‌رسد ایسوس نخستین شرکتی است که این فناوری و لامپ‌های LED را در یک پد ماوس قرار می‌دهد.

متاسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت پد ماوس گیمینگ ایسوس ROG Balteus اعلام نشده است. با این حال، مدیران می‌گویند این محصول جدید «به زودی» در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*