ساعت هوشمند ایسوس ویوو واچ BP

ساعت هوشمند ایسوس ویوو واچ BP فشار خون شما را در عرض چند ثانیه می‌گیرد

ساعت هوشمند ایسوس ویوو واچ BP رسما معرفی شد. این ساعت علاوه بر ارائه قابلیت‌های مشابه با دیگر ساعت های هوشمند، قادر است ظرف مدت چند ثانیه فشار خون شما را نیز بگیرد.

آینده‌ی گجت های پوشیدنی اینجاست و اگر شما هنوز دارید قدم‌های برداشته شده برای رسیدن به سلامتی مورد نظرتان را می‌شمارید، شما یک گام عقب هستید. ایسوس با تمرکز بر سلامت، پایش را فراتر از ردیابی‌های ساده فعالیتی گذاشته و با ارائه قابلیت نظارت بر فشار خون بر روی یک ساعت هوشمند برای نخستین بار، به شما تصویر دقیق‌تری از آنچه که در بدن شما قرار دارد را نشان می‌دهد. ساعت هوشمند ایسوس ویوو واچ BP می‌تواند رقیب جدیدی برای ساعت Omron مجهز به نظارت بر فشار خون باشد که در نمایشگاه CES معرفی شد، اما هنوز عرضه نشده است.

کمپانی ایسوس امروز در نمایشگاه کامپیوتکس که در تایپه برگزار شد، از ساعت هوشمند ایسوس ویوو واچ BP مجهز به قابلیت اندازه‌گیری فشار خون تنها در 15 ثانیه، بدون نیاز به دستگاه‌های بزرگ و دست و پاگیر یا مراجعه به پزشکان پرده برداری کرد. انگشت اشاره‌ی خود را بر روی ساعت قرار دهید تا چند ثانیه بعد فشار خون شما به شما اعلام شود.

در آزمایشی که ما انجام دادیم این فشار در عرض 23 ثانیه اندازه‌گیری شد. هرچند بیشتر از زمان اعلام شده از سوی ایسوس است، اما همچنان سریع‌تر از دستگاه‌های فشارگیری قدیمی است که شما باید یک وسیله را به دور بازوی خود ببندید، آن را باد کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا فشار خون شما اندازه‌گیری شود. ما بی‌صبرانه منتظر حضور قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب در گجت های پوشیدنی نسبتا ارزان قیمت‌تر نیز هستیم.

ساعت هوشمند ایسوس ویوو واچ BP

ساعت هوشمند ایسوس ویوو واچ BP با ترکیب یک سنسور پزشکی ECG در عقب (بر روی مچ دست شما) کار می‌کند تا ضربان قلبتان را توسط یک سنسور PPG بر روی قسمت جلویی ساعت (جایی که انگشتتان را بر روی آن قرار می‌دید) اندازه‌گیری کند. نتایج به دست آمده فشار بالا و پایین شما و شمارش ضربان قلبتان را به نمایش می‌گذارد.

اپلیکیشن پیشرفته در ایسوس ویوو واچ BP

ساعت هوشمند ایسوس ویوو واچ BP

VivoWatch BP همچنین دارای یک اپلیکیشن همراه است که ایسوس می‌گوید کمک می‌کند تا کاربران سلامت خود را با استفاده از نمودار فشار خون، تناسب اندام و داده‌های مربوط به خواب بررسی کرده و ارتقا ببخشند. این اپلیکیشن همچنین به قابلیتی به نام HealthAI مجهز است که توصیه‌هایی را برای بهبود شیوه زندگی شما ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد این برنامه پیشرفته‌تر از برنامه‌های معمولی نظارت بر تناسب اندام است. اما اینکه قدرت هوش مصنوعی آن برای ارائه توصیه‌های پزشکی باید در دراز مدت بررسی شود.

ویوو واچ نشان از جاه طلبی‌های ایسوس در بازار گجت های پوشیدنی و خروج از بازار لپ تاپ ها است. در حالی که نخستین نسل ساعت‌های هوشمند ایسوس تنها می‌خواستند مطمئن شوند شما 10 هزار گام در هر روز برمی‌دارید، نسل جدید تکنولوژی ویوو واچ می‌توانند بیشتر ابر روی سلامتی شما نظارت داشته و شما را به راه درست خود هدایت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*