پوستر ویوو نکس

مشخصات ویوو نکس اس در فاصله‌ی یک هفته مانده تا رونمایی افشا شد

با انتشار یک عکس در فضای مجازی، برخی از مهم‌ترین مشخصات ویوو نکس اس (Vivo NEX S) یک هفته پیش از رونمایی افشا شد. از این گوشی به عنوان یکی از سه مدل قابل عرضه‌ی ویوو نکس، پرچمدار جنجالی کمپانی چینی نام برده می‌شود.

با انتشار پوسترهای تبلیغاتی، تاریخ 22 خرداد برای رونمایی از ویوو نکس در نظر گرفته شده؛ پرچمداری که میراث‌دار گوشی مفهومی ویوو اپکس است و علاوه بر تراشه اسنپدراگون 845، دارای چند ویژگی منحصر به فرد هم خواهد بود. اما تقریبا قطعی به نظر می‌رسد که دو مدل A و S نیز این پرچمدار را در مراسم رونمایی، همراهی خواهند کرد. افشای مشخصات ویوو نکس اس تازه‌ترین اتفاق رخ داده حول محور این محصولات پر سر و صدا محسوب می‌شود.

مشخصات ویوو نکس اس

مشخصات ویوو نکس اس

این عکس نصفه و نیمه از وجود صفحه نمایش 6.01 اینچی با وضوح +FHD و حاشیه بسیار اندک در گوشی نکس اس حکایت دارد. پیش‌تر نیز برخی منابع، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی مدل‌های مختلف ویوو نکس را رقمی نزدیک به 100 درصد عنوان کرده بودند و از دوربین سلفی پریسکوپی با امکان جمع شدن در شیار بالای نمایشگر، به عنوان یکی از ویژگی‌های جالب توجه این سه مدل نام بردند.

در این تصویر، اطلاعاتی در مورد مشخصات اپتیک دستگاه نیز به چشم می‌خورد که شامل دوربین سلفی با یک سنسور 24 مگاپیکسلی و ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی با دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی می‌شود. در زیر کالبد ویوو نکس اس، تراشه اسنپدراگون 710 را خواهیم یافت که حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن را همراهی می‌کنند. بر اساس سایر اطلاعات موجود در تصویر، باید اندروید 8.1 اوریو را سیستم عامل دستگاه و یک باتری 3320 میلی‌آمپر ساعتی را نیز تامین کننده‌ی انرژی آن دانست.

البته برای اطمینان از صحت و سقم موارد مطرح شده و کسب اطلاعات تکمیلی در مورد مشخصات ویوو نکس اس می‌بایست تا هفته آینده منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مشخصات خوبی داره
    ولی به شرط این که واقعی باشه

  2. این دیگه چیه جدیده؟؟؟