ساعت هوشمند لنوو واچ ایکس

لنوو واچ ایکس : یک ساعت مکانیکی با قابلیت‌های هوشمند

ساعت هوشمند لنوو واچ ایکس (Lenovo Watch X) در دو نسخه اصلی و اکسپلورر ادیشن معرفی شد. واچ ایکس، در واقع یک ساعت مکانیکی است که از برخی قابلیت‌های هوشمند برخوردار بوده و با قیمت زیر 100 دلار به فروش می‌رسد.

لنوو از سه گوشی هوشمند جدید پرده برداری کرد، اما این تنها رونمایی‌های جدید لنوو نیست. غول چینی از یک ساعت هوشمند نیز پرده برداشت که در ادامه با آن آشنا خواهید شد. در واقع آن به معنای واقعی یک ساعت هوشمند همانند دیگر ساعت‌ها که می‌بینیم نیست، بلکه یک ساعت مکانیکی با برخی از قابلیت‌های هوشمند است. این ساعت لنوو واچ ایکس نام دارد که به یک نمایشگر اولد و مقاومت در برابر نفوذ آب مجهز است.

ساعت هوشمند لنوو واچ ایکس

لنوو واچ ایکس از رنگ متالیک برخوردار بوده، با یک باتری 600 میلی‌آمپر ساعتی و دو نوع مختلف به نام‌های لنوو واچ ایکس و لنوو واچ ایکس اکسپلورر ادیشن به عرضه خواهد رسید. این ساعت از 6 سنسور (فشارسنج، فشار خون، ضربان قلب، ژیروسکوپ، جاذبه و ژئومغناطیسی) است. البته دو سنسور فشارسنج و فشار خون تنها مختص مدل اکسپلورر ادیشن هستند. این تنها تفاوت بین دو مدل مذکور است. همچنین در حال حاضر اطلاعات سخت افزاری کمی از ساعت لنوو واچ ایکس منتشر شده است،‌ اما ما می‌دانیم که آن قادر به ارائه 45 روز در حال آماده به کار بودن است. همچنین حضور بلوتوث 5.0 نیز در این دیوایس قطعی به نظر می‌رسد، اما آنکه آیا اتصال وای فای یا سلولار نیز در آن نقش خواهد داشت یا خیر، موضوعی است که هنوز مشخص نشده است.

قیمت لنوو واچ ایکس

مدل مجهز به بند میلانس لنوو واچ ایکس با قیمت 46 دلار به فروش خواهد رسید. قیمت بند چرمی آن نیز 51 دلار است. در آن سمت مدل مجهز به بند میلانس نسخه‌ی اکسپلورر ادیشن با قیمت 51 دلار و مدل بند چرمی آن نیز با قیمت 66 دلار به فروش خواهد رسید. این محصول طی ماه‌های آینده قرار است وارد بازار چین و سپس برخی از بازارهای جهانی دیگر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا به قیافش نمیخوره هوشمند باشه