قاب آیفون و بند اپل واچ wwdc 2018

قاب آیفون و بند اپل واچ، تنها رونمایی‌های سخت افزاری WWDC 2018 اپل

مدیرعامل شرکت اپل دو روز پیش نطق اصلی کنفرانس WWDC 2018 را قراعت کرد، اما در آن تنها از به روزرسانی های نرم افزاری صحبت شده بود و خبری از معرفی سخت افزاری جدید نبود تنها رونمایی‌های سخت افزاری این کنفرانس چند قاب آیفون و بند اپل واچ بود.

نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان اپل دو روز پیش قراعت شد و هرآنچه که شنیدیم مربوط به بخش نرم افزاری گوشی ها و تبلت های آی او اسی و کامپیوترهای مجهز به پلتفرم مک او اس بود. اما در حالی که ما انتظار رونمایی از سخت افزار جدیدی را داشتیم، اپل عملا از هیچ سخت افزار جدیدی در WWDC 2018 خود به جز قاب آیفون و بند اپل واچ پرده برداری نکرد.

چند قاب آیفون و بند اپل در WWDC 2018

کمپانی اپل در این  رویداد بزرگ خود از چند مدل قاب آیفون و بندهای اپل واچ برای تابستان پرده برداری کرد که رنگبندی جدید هلویی، سبز دریایی و آبی آسمانی را به همراه داشتند. قاب های سیلیکونی جدید اپل برای آیفون ایکس، 8 پلاس و 7 پلاس با قیمت 39 دلار به عرضه درمی‌آیند، این درحالیست که قاب های مدل‌های کوچکتر شامل آیفون 8 و 7 با قیمت 35 دلار به فروش خواهند رسید. در همین حال، بند اپل واچ اسپورت در رنگبندی جدید با قیمت 49 دلار (برای هر دو مدل 42 یا 38 میلی‌متری) به عرضه درخواهد آمد.

قاب آیفون و بند اپل واچ wwdc 2018

همچنین اپل در کنفرانس WWDC 2018 خود از یک بند جدید اپل واچ با مدل رنگین کمانی به نام Pride Edition نیز پرده برداشت. این بند با حالت بافت نایلونی که دارد، دارای قیمت 49 دلاری نظیر دیگر بندهای جدید اپل واچ است. گفته می‌شود بخشی از درآمد حاصل از فروش بندهای مدل Pride Edition خرج حمایت از گروه LGBTQ خواهد شد.

قاب آیفون و بند اپل واچ wwdc 2018

در سمتی دیگر کاربران مک بوک پرو اپل که منتظر بودند نسل جدید این محصولات معرفی شود، با ناامیدی سالن مربوط به این کنفرانس را ترک کردند. هیچ خبری از معرفی نسخه‌های جدید مجهز به تراشه نسل هشتمی اینتل مک بوک پرو، یک گوشی جدید آیفون اس ای 2 یا شارژر بیسیم AirPower برای آیفون های جدید اپل نبود که چند ماه پیش معرفی شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*