لپتاپ های گیمینگ جدید ایسوس

لپتاپ های گیمینگ جدید ایسوس با کلیدهای طرح دار مخصوص گیمرها رونمایی شدند

لپتاپ های گیمینگ جدید ایسوس که در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 توسط این غول تایوانی معرفی شدند دارای صفحه کلیدی جذاب با طرح مخصوص دو گروه از گیمرهای کامپیوتری هستند. در ادامه به معرفی این دو لپتاپ خواهیم پرداخت.

لپتاپ های گیمینگ جدید ایسوس که اخیرا در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 رونمایی شدند دو عضو جدید از خانواده بزرگ ایسوس راگ (ROG) یا همان «جمهوری گیمرها» هستند. این دو لپتاپ برای دو دسته از گیمرها هستند که به بازی‌های تیرانداز شخص اول و میدان جنگ چند نفره آنلاین علاقه دارند.

لپتاپ استریکس اسکار 2 (Strix Scar II) برای گیمرهای شخص اول تیراندازی و استریکس هیرو 2 (Strix Hero II) نیز برای کاربران بازی‌های میدان جنگ چند نفره آنلاین است. در اسکار 2 کلیدهای WASD با رنگ سفید از بقیه کلیدها متمایز شده‌اند و در لپتاپ دیگری کلیدهای QWER دارای تمایز هستند. تفاوت دیگر این دو لپتاپ در بدنه آنان است؛ در مدل اسکار 2 بدنه شبیه کِولار است. کولار ماده‌ای است که جلیقه ضد گلوله از آن ساخته می‌شود.

لپتاپ های گیمینگ جدید ایسوس

لپتاپ های گیمینگ جدید ایسوس هر دو از پردازنده‌های 6 هسته‌ای نسل هشت Core i7-8750H و Core i5-8300H اینتل استفاده می‌کنند. رم لپتاپ‌ها تا 32 گیگابایت بوده و شامل مجموعه‌ای از پورت‌های اتصالی شامل USB تایپ A و C، پورت HDMI، مینی دیسپلی‌پورت (جایگزین احتمالی HDMI)، پورت‌ HDMI، اترنت و ورودی جک 3.5 میلی‌متری ترکیبی در کنار یک کارت‌ خوان هستند.

نمایشگر این دو لپتاپ 15.6 اینچی بوده و دارای یک پنل IPS با کیفیت فول اچ‌دی است. نرخ تازه سازی تصویر نیز 144 هرتز است که البته برای مدل هیرو 2 نمونه‌ای با نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز نیز وجود دارد. پردازش گرافیکی در لپتاپ های گیمینگ جدید ایسوس نیز بر عهده کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 است. البته برای مدل استریکس اسکار 2 نمونه دارای کارت گرافیک قوی‌تر GTX 1070 نیز در نظر گرفته شده است. این لپتاپ‌ها با این مشخصات سخت افزاری می‌توانند سنگین‌ترین بازی‌های روز را روی بالاترین تنظیمات ممکن به صورت کاملا روان و بدون هیچ مشکلی اجرا کنند.

دیگر مشخصات این دو لپتاپ همچون نورپردازی RGB صفحه کلید، نمایشگرهای کم حاشیه و محل قرارگیری وبکم (که قدری نامناسب به نظر می‌رسد) نیز در دو مدل مشابه است. ضخامت این دو لپتاپ 2.6 سانتی‌متر بوده و همچون دیگر لپتاپ‌های 15.6 اینچی 2.4 کیلوگرم وزن دارند. قیمت این دو لپتاپ نیز در مدل اسکار 2 از 1999 دلار و در مدل هیرو 2 نیز از 1699 دلار آغاز می‌شود که بسته به نوع پردازنده، کارت گرافیک و نمایشگر بر این قیمت افزوده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*