هدفون بیسیم آنر ایکس اسپورت (Honor xSport)

هدفون بیسیم آنر ایکس اسپورت ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند

نسل جدید هدفون بیسیم آنر ایکس اسپورت (Honor xSport) همراه با قابلیت مقاومت در برابر آب، نویزکنسلینگ و حتی اندازه گیری ضربان قلب معرفی شد.

هفته‌ی گذشته کمپانی آنر، زیرمجموعه هواوی از یک گوشی جدید به نام آنر پلی (Honor Play) پرده برداری کرد. اما این تنها سخت افزار معرفی شده توسط آن‌ها نبود؛ غول چینی در کنار آن از یک گوشی دیگر به نام آنر 9 آی 2018 (Honor 9i 2018) و یک جفت هدفون بیسیم به نام آنر ایکس اسپورت نیز پرده برداشت.

شرکت چینی آنر در رویدادی که چهارشنبه هفته‌ی گذشته برگزار کرد، از یک هدفون بیسیم جدید به نام آنر ایکس اسپورت نیز پرده برداری کرد که کمی متفاوت از دیگر هدفون های بازار است. این محصول، ارائه کننده قابلیت نظارت بر ضربان قلب کاربران است.

هدفون بیسیم آنر ایکس اسپورت (Honor xSport)

اگر به خاطر داشته باشید نسخه اصلی هدفون بیسیم آنر ایکس اسپورت در فوریه سال گذشته میلادی با قیمت 299 ین چین معرفی شده بود و قابلیتی فراتر از دیگر هدفون های بیسیم موجود در بازار نداشت؛ گرچه آن محصول نیز به لطف امکانات پریمیومی همچون مقاومت در برابر آب و نویزکنسلینگ همچنان انتخابی جذاب با هزینه‌ای کم بود، با این حال این مدل جدید علاوه بر قابلیت‌های نسل پیشین به شما امکان می‌دهد تا همزمان با ورزش کردن و گوش دادن به موسیقی، بتوانید ضربان قلبتان را نیز اندازه گیری کنید.

همانطور که از تصاویر پیداست،‌ طراحی این محصول تفاوت زیادی با نسل نخست خود نداشته است و آنر تمرکز خودش را بر روی پیاده سازی قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب گذاشته است.

قیمت آنر ایکس اسپورت

در حال حاضر، قیمت نسل نخست این هدفون به 229 ین رسیده است که البته آنر عنوان می‌کند این کاهش قیمت محدود بوده و به زودی به پایان می‌رسد. پس حالا می‌توانیم با اطمینان بگوییم که نسل جدید هدفون بیسیم آنر ایکس اسپورت با قیمتی فراتر از 299 ین چین به فروش خواهد رسید. هنوز هیچ جزئیاتی از عرضه آن به بازارهای خارج از چین و قیمت احتمالی آن در سایر نقاط جهان منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تو ایرانم ازش پیدا میشه؟؟

  2. هواوی داره روز به روز خودشو گسترش میده

  3. اینا همش اشعه میفرسته زودتر بکشتتون