در مراسم توسعه دهندگان گوگل فقط نکسوس 4 با قابليت 4G معرفي مي شود

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل ارديبهشت ماه امسال برگزار مي شود و شايعات زيادي در خصوص محصولات و فن آوري هايي که قرار است در اين کنفرانس معرفي شوند وجود دارد . يکي از شايعات که بيشتر به واقعيت نزديک است معرفي نسخه بعدي اندرويد يعني اندرويد 5 پاي ليمو ترش است. در ادامه با گجت نيوز و اخبار تکميلي اين موضوع همراه باشيد.

آخرین خبر حاکی از این است که اولین تلفنی که طعم پای لیمو ترش خواهد داشت، نکسوس ۴ جدید خواهد بود که قابلیت ۴G LTE و حافظه ۳۲ گیگابایتی خواهد داشت.اتفاقا این حرکت می تواند خیلی معقول باشد، هم صدای دارندگان فعلی نکسوس۴ در نخواهد آمد و هم تلفنی درخور بدون هزینه توسعه آنچنانی و فقط با مشخصات بهبود یافته، در دسترس مشتریان جدید قرار می گیرد. مگر اینکه ال جی بخواهد چیزهایی مثل تراکم پیکسل و رزولوشن نمایشگر و پردازنده دستگاه را هم تغییر دهد.

امسال پازلی غیر قابل پیش بینی پیرامون محصولات گوگل داریم. از یک طرف ایکس فون در راه است و قطعا گوگل می خواهد مراسم معرفی آن را با شکوه -و ترجیحا نزدیک زمان معرفی آیفون بعدی- برگزار کند؛ از طرف دیگر اگرنکسوس ۵ هم در دست توسعه باشد بعید است در بازه ای نزدیک به ایکس فون رونمایی شود، چون تاثیر هر یک بر فروش دیگری واضح است.

Google I/O در ماه آینده بهترین مکان برای معرفی یکی از این دو تلفن است. بعید می دانیم ایکس فون به این زودی از راه برسد، گزارش های مختلفی درباره به تعویق افتادن معرفی آن داریم. حرف های اخیر مدیران گوگل در ستایش پیشرفت های اخیر موتورولا هم نشان می دهد که فعلا خبری از محصول نیست و می خواهند با حرف، جو خبری را داغ و مشتریان احتمالی را امیدوار نگه دارند.در نتیجه، بهترین محل برای معرفی نکسوس ۵، رویداد Google I/O در اردیبهشت است و اگر چنین نشود و شاهد سناریوی نکسوس ۴ LTE باشیم، کمی حدس زدن اتفاقات بعدی سخت می شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*