آنر 9 آی

هواوی از آنر 9 آی با سخت افزار میان‌رده پرده برداشت

آنر 9 آی (Honor 9i) گوشی جدید تحت برند آنر است که از سخت افزاری میان‌رده، طراحی زیبا و مدرن در کنار قیمت اقتصادی بهره می‌برد. در ادامه با گوشی موبایل آنر 9 آی بیشتر آشنا خواهیم شد.

امروز در خلال مراسمی در شهر بیجینگ چین، آنر به عنوان برند زیر مجموعه کمپانی چینی هواوی، از آنر 9 آی رونمایی کرد. این گوشی علی‌رغم مشخصات مناسب سخت افزاری خود از قیمت اقتصادی برخوردار است و امکان خرید آن برای بیشتر اقشار جامعه وجود دارد .

قاب جلویی و پشتی آنر 9 آی را شیشه‌های 2.5 بعدی تشکیل می‌دهند و استفاده از 12 لایه نانو کاور، نمایی آینه‌ای به قاب پشتی بخشیده و زیبایی دیوایس را دو چندان کرده است. این گوشی به ابعاد 149.2 میلی‌متر طول، 71.8 میلی‌متر عرض و 7.7 میلی‌متر ضخامت ساخته شده و 152 گرم وزن دارد.

آنر 9 آی

گوشی میان‌رده جدید آنر مجهز به نمایشگر 5.84 اینچی با رزولوشن (FHD+ (2280×1080 است که در کمتر گوشی‌های اقتصادی دیده می‌شود. زیر صفحه نمایش آنر 9 آی چیپست کایرین 659 در کنار 4 گیگابایت رم قرار گرفته که پیش‌تر در گوشی‌های میان‌رده هواوی و آنر دیده بودیم. این گوشی در دو ظرفیت ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت به فروش خواهد رسید.

آنر 9 آی

برای دوربین سلفی آنر 9 آی سنسور 16 مگاپیکسلی برگزیده شده که سایز هر پیکسل آن 2.0 میکرومتر است. این بدین معناست که تصاویر سلفی نوردهی بسیار خوبی خواهند داشت و احتیاجی به فلش برای دوربین سلفی نخواهد بود. هنگام سلفی گرفتن امکان استفاده از حالت زیبایی و واقعیت افزوده نیز فراهم شده و  دوربین سلفی بخش نرم افزاری نسبتا غنی دارد. همچنین دوربین سلفی می‌تواند به عنوان سنسور تشخیص چهره عمل کرده و قفل دستگاه را باز کند.

در قاب پشتی شاهد دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی هستیم که با قابلیت‌های فوکوس اتوماتیک سریع، تشخیص صحنه، PDAF و پردازش تصاویر multi-frame می‌توان تصاویر زیبا و با کیفیتی را ثبت کرد. در کنار ماژول دوربین نیز فلش دوگانه قرار گرفته تا در شرایط نامساعد نوری کمک حال کاربر باشد. کمی پایین‌تر نیز سنسور تشخیص اثر انگشت جا خوش کرده تا این گوشی از امکانات روز گوشی‌های هوشمند عقب نباشد.

آنر 9 آی

آنر 9 آی به صورت پیش‌فرض با نسخه 8.1 اندروید اوریو و EMUI 8.0 به بازار وارد خواهد شد. از جمله قابلیت‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، GPS و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. در قسمت پشتی دستگاه نیز باتری 3000 میلی‌آمپری قرار گرفته که توسط کاربر قابل تعویض نیست.

هواوی قیمت آنر 9 آی را در نسخه 64 گیگابایتی 218 دلار و در نسخه 128 گیگابایتی 265 دلار تعیین کرده است. هنگام معرفی و کمی بعد از رونمایی از آنر 9 آی در کنار آنر پلی، نسخه 32 گیگابایتی آن نیز در سایت هواوی قابل خرید بود اما اینک در لیست فروش دیده نمی‌شود و احتمالا این مدل چندماه بعد عرضه خواهد شد. آنر 9 آی از فردا پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هواوی با رنگ های شادی که مزنه میخاد ذهن هارو متوجه خودش کنه ولی کور خونده

  2. گوشی بدی به نظر نمیاد

  3. چه رنگای خوشگلی هم داره

  4. چه رنگ های جلفی هم داره

  5. هه این که میان رده س