ضرردهی اچ تی سی

ضرردهی اچ تی سی را پایانی نیست!

به نظر داستان ضرردهی اچ تی سی پایانی ندارد و این کمپانی تایوانی همچنان در سراشیبی اقتصادی به سر می‌برد. در مقایسه با سال قبل درامد اچ تی سی تقریبا نصف شده است!

اچ تی سی که زمانی برند خاص دنیای گوشی‌های هوشمند بود، دیگر رمق سابق را ندارد. ضرردهی اچ تی سی همچنان ادامه دارد و بر اساس گزارش اقتصادی منتشر شده از سوی این کمپانی تایوانی، در مقایسه با ماه می 2017، درامدش 46 درصد کاهش داشته است.

اچ تی سی در ماه می 2017 حدود 130 میلیون یورو درامد داشت، در حالی که درامدش در ماه می 2018 به 70 میلیون یورو کاهش داشته است. این کمپانی گزارش اقتصادی خود از آغاز سال 2018 تا ماه می سال میلادی جاری را منتشر کرد که بر اساس آن مجموعا 380 میلیون یورو درامد داشته است. این کمپانی در مدت مشابه سال پیش موفق به کسب درامد 678 میلیون یورویی شده بود.

البته اگر بخواهیم در بین همه این مشکلات نیمه پر لیوان را هم ببینیم،‌ باید گفت درآمد اچ تی سی در ماه می 2018 رشد 16 درصدی در مقایسه با درامد این کمپانی در ماه آوریل 2018 داشته است. htc در ماه می گوشی پرچمدار +HTC U12 را معرفی و همچنین فروش هدست واقعیت مجازی وایو پرو را آغاز کرد.

فروش گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس از ماه میلادی جاری (ژوئن) آغاز می‌شود و شدیدا محتمل است که فروش آن درامد بیشتری را در ماه آینده نصیب اچ تی سی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*