لپ تاپ پرستیژ MSI

عملکرد بهتر لپ تاپ پرستیژ MSI در گیمینگ نسبت به مک بوک اپل

لپ تاپ پرستیژ MSI همراه با طراحی باریک و سبک برای رقابت با مک بوک های اپل در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 (Computex 2018) معرفی شد. اما خبر خوب این که این لپ تاپ از عملکرد بهتری در زمینه گیمینگ نسبت لپ تاپ های اپل برخوردار است.

MSI همواره برای تولید لپ تاپ های بزرگ و فوق قدرتمند گیمینگ خود مشهور بوده است. اما این شرکت تایوانی در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 با تغییر رویه خود از یک لپ تاپ جدید به نام پرستیژ PS42 پرده برداری کرد؛ یک دیوایس باریک و شیک که بیشتر به جای قرارگرفتن در کنار دیوایس‌های Alienware این کمپانی، شبیه به مک بوک اپل است.

لپ تاپ پرستیژ MSI از یک نمایشگر 14 اینچی با یک پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7 بهره می‌برد. اما مهم‌تر از سخت افزار، ابعاد آن است. این محصول در ضخامت بسیار کم 15.9 میلی‌متر با وزن 1.19 کیلوگرم طراحی شده است که آن را حتی باریک‌تر و سبک‌تر از مک بوک پرو 13 اینچی اپل تبدیل می‌کند.

لپ تاپ پرستیژ MSI

ما با در دست گرفتن این لپ تاپ، به معنای واقعی با سبکی که دارد شگفت زده شدیم. آن از یک طراحی آلومینیومی نقره‌ای برخوردار است که از این محصول لپ تاپی به مراتب زیباتر از پرستیژ 17 اینچی مخصوص گیمینگ شرکت MSI ساخته است. وبکم این لپ تاپ برخلاف دیگر محصولات در زیر نمایشگر تعبیه شده است تا سازنده اجازه پیدا کند حاشیه‌های حداقلی را برای دو سمت و قسمت بالای صفحه طراحی کند. سبک طراحی این قاب جلویی تقریبا مشابه مدل‌های XPS شرکت دل است. به طور کلی ظاهر این لپ تاپ بسیار زیباست.

لپ تاپ پرستیژ MSI

در اینجا دیگر خبری از کارت‌های گرافیک قدرتمند نیست. MSI از یک کارت گرافیک GeForce MX150‌ معمولی در زیر قاب لپ تاپ پرستیژ خود استفاده کرده است که شاید کافی برای اجرای بازی های پرفروش نباشد، اما هرچه که هستد قدرتمندتر از کارت های گرافیک یکپارچه اینتل است که در اکثر لپ تاپ های موجود در این سگمنت می‌بینیم. ما همچنین لحظاتی را با کیبورد این لپ تاپ کار کردیم و می‌توان گفت که احساس راحتی را با لمس کلیدهای آن داشتیم.

MSI تنها شرکت سازنده محصولات گیمینگ نیست که به این سمت قدم برداشته است، شرکت Razer نیز در سال 2016 با معرفی لپ تاپ ریزر بلید Stealth خود در سیاست‌های خود تغییر رویه داد. آن محصول نیز یک لپ تاپ ویندوزی باریک و شیک بود که در زمان خود بسیار جذاب بود. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد قیمت لپ تاپ پرستیژ MSI نشده است.

لپ تاپ پرستیژ MSI

مشخصات فنی لپ تاپ پرستیژ MSI

  • پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7
  • کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150 2GB
  • نمایشگر 14 اینجی 1920×1080 پیکسل IPS
  • ضخامت 15.9 میلی‌متر، وزن 1.19 کیلوگرم
  • اسکنر اثر انگشت Windows Hello
  • وبکم زیر نمایشگر
  • عمر باتری 10 ساعته

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینم یه دلیل دیگه که نیابد به اپل اعتماد کرد