جی ام سی تایگر

پیکاپ جی ام سی تایگر به زودی در بازار ایران عرضه می‌شود + مشخصات و قیمت

پیکاپ جی ام سی تایگر (JMC Tiger) به تازگی وارد کارخانه ریگان خودرو شده و در آینده نزدیک وارد بازار ایران خواهد شد. در این مطلب قصد داریم مشخصات، امکانات و قیمت این وانت چینی را بررسی کنیم.

اخیرا تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد پیکاپ تایگر جدید، محصول کمپانی چینی JMC وارد کارخانه ریگان خودرو شده و این خودروساز خصوصی کشورمان به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی کرمان خودرو قصد دارد این وانت تنومند چینی را در بازار کشورمان عرضه کند. کمپانی JMC که مخفف Jiangling Motors Corp است، به عنوان تولیدکننده محصولات فورد آمریکا در چین شناخته می‌شود و توسعه و تولید محصولات خود را نیز با همکاری تیم فنی فورد انجام می‌دهد.

جی ام سی تایگر

جی ام سی تایگر از عملکرد قدرتمند و استهلاک مناسبی برخوردار است. البته عرضه‌ی این پیکاپ وانت در بازار کشورهای مختلف آسیا و اقیانوسیه، چندان انبوه نبود، ولی فروش آن همچنان در نقاط مختلف دنیا ادامه دارد. مدتی پیش کمپانی JMC پیکاپ تایگر را به روز کرده و تغییرات فنی و ظاهری را در آن به وجود آورده است. به نظر می‌رسد شرکت ریگان خودرو نیز یکی از فول‌ترین نسخه‌های تایگر را برای انجام تست‌های فنی به ایران آورده است. طبق تصاویر و اطلاعات به دست آمده، این نسخه به دوربین 360 درجه مجهز شده و انتظار می‌رود امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی در آن وجود داشته باشد.

جی ام سی تایگر

مشخصات فنی و امکانات جی ام سی تایگر

با توجه به اطلاعاتی که در سایت‌های چینی منتشر شده، پیکاپ جی ام سی تایگر به پیشرانه 2 لیتری توربو بنزینی با قدرت 205 اسب بخار و گشتاور 325 نیوتن‌متر یا نمونه 2.4 لیتری توربو دیزل با قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 375 نیوتن‌متر مجهز شده است. همچنین گیربکس‌های 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک، کار انتقال قدرت تولیدی توسط پیشرانه به چرخ‌های عقب و یا هر 4 چرخ را انجام می‌دهند. از جمله امکانات و آپشن‌های جی ام سی تایگر می‌توان به صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر داخل کابین، دوربین 360 درجه، آینه‌های جانبی برقی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفری و سیستم کنترل پایداری الکتریکی اشاره کرد.

جی ام سی تایگر

پیکاپ JMC تایگر جدید با توجه به نوع پیشرانه، گیربکس، سیستم انتقال قدرت و امکانات رفاهی و ایمنی در بازار جهانی با قیمت 19 هزار و 900 دلار تا 26 هزار و 100 دلار عرضه می‌شود، اما هنوز قیمت و زمان عرضه این خودرو در بازار ایران مشخص نشده است.