گوشی ویوو نکس

دو گوشی ویوو نکس و ویوو نکس اس در وب‌سایت رسمی Vivo رویت شدند!

دو گوشی ویوو نکس (Vivo Nex) و ویوو نکس اس (Vivo Nex S) در وب‌سایت رسمی این شرکت رویت شدند. همچنین تیزر منتشرشده توسط Vivo، از صفحه نمایش بسیار کم‌حاشیه این گوشی های جدید خبر می‌دهد.

وب‌سایت رسمی Vivo، به صورت اتفاقی اطلاعات مربوط به ویوو Nex و ویوو Nex S را لو داد. اگرچه حالا این تصاویر از روی سایت حذف شده‌اند، ولی ما از اصلی‌ترین مشخصه‌های سخت افزاری آنها مطلع هستیم.

نسبت صفحه به بدنه گوشی ویوو نکس تقریبا 91 درصد است

این روزها بسیاری از شرکت‌ها با استفاده از نمایشگر ناچ تلاش دارند حاشیه‌های صفحه را تا حد ممکن کاهش دهند. اما ویوو حالا با نسخه تجاری گوشی مفهومی APEX که با نام “Nex” شناخته خواهد شد، گامی بزرگ در جهت تغییر طراحی تلفن های هوشمند برداشته است. همان‌طور که تیزر منتشرشده توسط چینی‌ها نیز نشان می‌دهد، Vivo Nex با نمایشگری با حاشیه‌های بسیار کم در طرفین و همین‌طور بخش بالایی همراه خواهد شد و حاشیه بخش پایینی نیز در مقایسه با بسیاری از گوشی های موبایل، باریک‌تر خواهد بود تا نسبت صفحه به بدنه به 91 درصد برسد. به علاوه، در این گوشی خبری از سنسور اثر انگشت پشتی نبود و در عوض، این حسگر در صفحه نمایش تعبیه شده است.

گوشی ویوو نکس

اطلاعاتی که از طریق وب‌سایت رسمی شرکت لو رفته است، ضمن تایید بسیاری از اخبار قبلی، مشخصات فنی این تلفن های هوشمند را نیز فاش می‌کند. به نظر می‌رسد گوشی ویوو نکس S پرچمدار آینده این کمپانی خواهد بود. این موبایل قرار است با صفحه نمایش 6.59 اینچی با وضوح 1080×2316، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. نیروی مورد نیاز دستگاه را یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. برای ثبت تصاویر نیز کاربران می‌توانند از دوربین پشتی 12+5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی استفاده کنند.

بنچمارک منتسب به Vivo Nex S که اخیرا از طریق “GeekBench” منتشر شده است نیز ضمن تایید این موارد، از وجود اندروید 8.1 اوریو خبر می‌دهد.

گوشی ویوو نکس

نسخه اقتصادی‌تر این تلفن هوشمند، از تراشه میان‌رده اما قوی اسنپدراگون 710 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد و سایر مشخصات سخت افزاری آن یکسان خواهد بود. متاسفانه، کاهش قیمت سبب حذف اسکنر اثر انگشت روی صفحه و تعبیه آن روی قاب پشتی شده است. با این حال، خریداران هم‌چنان می‌توانند از نمایشگر بزرگ 6.59 اینچی بهره‌مند شوند.

دوازدهم ژوئن، گوشی های جدید ویوو به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چقدر برند کووشی زیاد شده

  2. اوففف این یه تیکه شیشه س فقط