هواوی Y7 Prime

هواوی Y7 Prime ؛ یک گوشی پر از امکانات با قیمت مناسب

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 (Huawei Y7 Prime 208)، یک گوشی میان رده با امکانات خوب است که از قیمت مناسبی هم بهره می‌برد. در این مطلب قصد داریم به مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی Y7 Prime اشاره کنیم.

ما در دنیایی فوق‌العاده پیوسته زندگی می‌کنیم. امروزه تماس‌ها با استفاده از قابلیت انتقال صدا بر بستر پروتکل‌های اینترنتی (VoIP) انجام شده، پرداخت‌ها از طریق NFC صورت می‌پذیرند و دوستی‌ها، حتی رابطه‌های عاشقانه هم از طریق اپلیکیشن‌ها کلید می‌خورند. با گذشت کمی بیش از یک دهه از عرضه آیفون اپل به بازار، گوشی های هوشمند به المان ارتباط‌ دهنده در دنیای مدرن تبدیل شده‌اند.

بازار گوشی‌های همراه در این 11 سال تغییرات زیادی داشته اما بخش بزرگی از آن همچنان به طور ثابت، بدون تغییر باقی مانده است. گوشی های پرچمدار و بالارده، بزرگ‌تر و سبک‌تر، سریع‌تر و با مصرف بهینه‌تر انرژی عرضه می‌شوند و این در حالی است که گوشی‌های اقتصادی، تا حدودی ناامیدکننده و بدون جذابیت باقی مانده‌اند.

خود را برای یک سورپرایز دلپذیر آماده کنید؛ هواوی Y7 Prime که به تازگی توسط هواوی عرضه شده، با قیمتی کاملا اقتصادی پیش روی کاربران قرار گرفته و به مجموعه‌ای از قابلیت‌های سطح بالا که حتی برخی از آن‌ها در پیشرفته‌ترین گوشی‌های بالارده امروزی وجود ندارند مجهز شده است. HUAWEI Y7 Prime که برای جوانان امروزی مشتاق تکنولوژی ساخته شده است، به صفحه نمایش HUAWEI FullView، فلش Selfie-Toning که در ادامه به آن خواهیم و باتری با ظرفیت بالا مجهز شده و از بازکردن سریع و آسان قفل با استفاده از تشخیص چهره و تشخیص اثرانگشت پشتیبانی می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی Y7 Prime

بازکردن قفل با تشخیص چهره و اثرانگشت‌

در حالی که شرکت‌های دیگر همچنان میان انتخاب یکی از گزینه‌های بازکردن قفل با تشخیص چهره یا تشخیص اثرانگشت تردید دارند، هواوی فراتر رفته و هر دو گزینه را در دستگاه‌های خود ادغام کرده است.

برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند دسترسی سریع و آسان داشته باشند، احتمالا گزینه فیس آنلاک یعنی باز کردن قفل صفحه نمایش با تشخیص چهره، گزینه مناسب خواهد بود. این گزینه از مطابقت 1024 نقطه مرجع، با استفاده از پروفایل چهره ذخیره‌ شده روی دستگاه، برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کند و قادر است باز کردن قفل را با سرعت بالاتر در مقایسه با دیگر راهکارهای متداول در بازار، عملی سازد. در قسمت پشت گوشی، کاربران می‌توانند از سنسور تشخیص اثرانگشت با امنیت بالا استفاده کنند. جدا از باز کردن قفل گوشی، این سنسور از مجموعه‌ای از قابلیت‌های دیگر نظیر تعامل با آلارم، پاسخ دادن به تماس، پیمایش در میان تصاویر و پایین کشیدن المان کرکره‌ای مرکز هشدار (محل نمایش اعلان‌های برنامه‌ها و سیستم) پشتیبانی می‌کند.

هواوی Y7 Prime

هواوی Y7 Prime با پشتیبانی از هر دو گزینه بازکردن قفل، انتخاب‌های بیشتری را در مقایسه با گزینه‌های ارائه شده در محصولات هم‌قیمت رقبا و حتی تعداد محدودی از پرچمدارها ارائه می‌دهد که همگی برای راحتی کاربران ارائه شده‌اند.

صفحه نمایشی که به شما امکان بیشتر دیدن را می‌دهد

صفحه نمایش کم‌حاشیه FullView با رزولوشن HD پلاس (1480 در 720 پیکسل) و اندازه 5.7 اینچی در اندازه‌گیری گوشه تا گوشه قطری، کاربر را در صندلی‌های First Class قرار می‌دهد که چشم‌انداز وسیع‌تری را برای هر محتوای انتخابی پیش روی او قرار می‌دهد. خواه کاربر اجرای بازی‌های ویدیویی را انتخاب کند و خواه تماشای فیلم، نسبت ابعاد واید 18:9 طول به عرض صفحه نمایش، فراگیری بیشتر را به همراه داشته و در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های متداول در دیگر دستگاه‌ها، تاثیرگذاری بصری فوق‌العاده‌ای را به همراه خواهد داشت.

خودتان را در بهترین نور ببینید

عکس‌برداری، هنر استفاده از نور است. تمامی عکس‌های عالی گرفته شده، در حضور تجهیزات تخصصی مدیریت نور، به ثبت رسیده‌اند که این امر برای سلفی‌ها هم صادق است. برای اینکه یک سلفی یا هر پرتره‌ای عالی به نظر برسد، نورپردازی، المانی ضروری است و البته نه هر نوری، نور باید ملایم و پراکنده باشد. عکاسان حرفه‌ای از مجموعه‌ای از تجهیزات نورپردازی از لامپ عکاسی تا پنل‌های نوری LED و بازتاب‌دهنده‌ها (رفلکتورها) استفاده می‌کنند تا شرایط نوری عالی را برای ثبت تصاویر ایجاد کنند. اما کاربران هواوی وای 7 پرایم 2018 به جای همه این موارد می‌توانند از نور Selfie Toning ادغام شده در گوشی استفاده کنند.

هواوی Y7 Prime

هواوی Y7 Prime از فلش Selfie Toning با شاخص رندرینگ رنگ (CRI) سطح بالا و مطابق با استانداردهای استودیویی بهره می‌برد که نور ملایم و دلپذیر را در محیط‌هایی با نور کم و حتی شرایط بسیار تاریک تولید می‌کند. دمای رنگ، برابر با 4500 کلوین بوده که تاثیر آن روی المان‌های چهره شخص، مشابه با نور طبیعی خورشید است. در نتیجه این امر، براساس تحلیل‌های هواوی روی اطلاعات کاربرانی که داده‌های آن‌ها بدون مشخص بودن هویت، ثبت شده است این شرایط، دمای رنگ دلخواه را برای کاربران دوست‌دار سلفی به همراه می‌آورد. همچنین در فلش Selfie-Toning شما می‌توانید با تنظیم میزان نور فلش، از نور بیش از حد روی صورت در سلفی در مکان‌های تاریک جلوگیری کنید.

همراه بدون وفقه و شبانه‌روزی!

قیمت به تنهایی نمی‌تواند یک دستگاه را به گزینه‌ای باب میل جوانان تبدیل کند. هواوی Y7 Prime از باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که مقداری کافی برای همراهی بدون مشکل یک جوان پرانرژی در طول روز است. از آنجایی که این محصول، دستگاهی سرگرمی‌محور است، هواوی وای 7 پرایم 2018 توان الکتریکی لازم را برای پخش موسیقی برای مدت زمان چشمگیر 57 ساعت (بر اساس نتایج بررسی‌های انجام شده در آزمایشگاه‌های هواوی) خواهد داشت که بیشتر از مقدار لازم برای استفاده سنگین بدون وقفه در تمام روز است.

علاوه بر این، تمامی مولفه‌ها در هواوی Y7 Prime ، با در نظر گرفتن بالاترین سطح استانداردهای کیفیتی ساخته شده است تا بتواند در استفاده زیاد و طولانی مدت کیفیت خود را حفظ کند. به عنوان مثال، مولفه کلید پاور در بررسی آزمایشگاهی موفق شده در مقابل 200 هزار بار فشار دادن مقاومت کند. کلید تنظیم صدا در برابر 50 هزار مرتبه فشار دادن و درگاه یو‌ اس بی هم در مقابل 10 هزار سیکل وارد کردن کابل، مقاومت کرده‌اند. با این سطح از دوام، این دستگاه می‌تواند طول عمر قابل توجهی را حتی در دستان یک کاربر حرفه‌ای و با استفاده زیاد از گوشی، سپری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لامصب رنگش حرف نداره