اجرای برنامه های آی او اس بر روی مک

توضیحات اپل درباره نحوه اجرای برنامه های آی او اس بر روی مک

امکان اجرای برنامه های آی او اس بر روی مک همیشه برای کاربران اپل یک آرزو بوده است. آن‌ها ترجیح می‌دهند سیستم عامل دستگاه‌های موبایل یعنی آیفون ها و آیپدها با سیستم های کامپیوتری که اکنون از مک او اس قدرت می‌گیرند، یکپارچه شده و به نوعی اجرای برنامه های آی او اس بر روی مک امکان‌پذیر شود.

کاربران اپل از مدت‌ها قبل آرزو دارند آی او اس و مک او اس توسط این شرکت درون یک پلتفرم ادغام شود. خوشبختانه اپل در جریان کنفرانس بزرگ اخیر خود یعنی کنفرانس WWDC 2018 به این موضوع اشاره کرد.

برای اجرای برنامه های آی او اس بر روی مک باید عناصر فریم ورک کلیدی از آی او اس و UKit گرفته شده و سپس آن‌ها را برای اجرا بر روی مک او اس سازگار کرد. به این وسیله به توسعه‌دهندگان اجازه داده می‌شود اپلیکیشن‌های آی او اس کنونی‌شان را به مک او اس بیاورند.

اجرای برنامه های آی او اس بر روی مک

اما نحوه کار با اپلیکیشن‌های iOS درون مک متفاوت خواهد بود، چرا که دیگر قرار نیست درون یک نمایشگر لمسی با آن‌ها تعامل داشت. این شرکت در جریان کنفرانس WWDC 2018 و به وسیله معرفی جدیدترین نسخه سیستم عامل مک او اس، نشان داد بعد از اجرای برنامه های آی او اس بر روی مک ، نحوه کار کردن با آن‌ها چگونه خواهد بود. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مک او اس Mojave در مقایسه با سیستم عامل‌های پیشین، وجود تعدادی اپلیکیشن بر روی آن به صورت پیش‌فرض است، برنامه‌هایی که پیشتر آن‌ها را تنها درون آیفون ها و آیپدها دیده بودیم.

از مدت‌ها قبل اخباری پیرامون احتمال عرضه مک بوک‌های قدرت گرفته از معماری ARM به گوش می‌رسد، اما هنوز زمان عرضه این دسته از محصولات مشخص نیست. بر اساس دستاوردهای اپل در کنفرانس WWDC 2018 حداقل می‌توان مطمئن شد این اخبار واقعیت داشته و اپل در تلاش است ایده یکپارچه شدن پلتفرم‌های آی او اس و مک او اس را رفته رفته تبدیل به واقعیت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه