گلکسی ای 9 استار

سامسونگ گلکسی ای 9 استار را با ظاهری عجیب و متفاوت معرفی کرد

گلکسی ای 9 استار سامسونگ (Samsung Galaxy A9 Star) با ظاهری عجیب در چین معرفی شد. گوشی جدید سامسونگ به صفحه نمایش کم‌حاشیه Infinity مجهز شده و با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به دست کاربران می‌رسد.

گلکسی ای 9 استار جدیدترین موبایل شرکت سامسونگ است که احتمالا طراحی قاب پشتی آن شما را متعجب خواهد کرد. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی، ویژگی‌ها و قیمت این موبایل جدید خواهیم داشت.

مشخصات فنی گلکسی ای 9 استار

طراحی بخش جلویی گوشی جدید کره‌ای‌ها همانند دیگر محصولات این شرکت بوده و سازندگان از نمایشگری سوپر آمولد با حاشیه‌های پایین بهره برده‌اند. اینجا خبری از ناچ نیست و دوربین سلفی 16 مگاپیسکی و اسپیکر earpiece روی حاشیه بالایی تعبیه شده‌اند. داستان در مورد بخش پشتی کاملا متفاوت بوده و این‌بار طراحی همیشگی محصولات اقتصادی سامسونگ کنار گذاشته شده است. در عوض، گفته می‌شود سامسونگ با الهام از طراحی آیفون ایکس اپل، دوربین دوگانه 24+16 مگاپیکسلی را با آرایشی عمودی در گوشه سمت چپ جای داده و فلاش LED را هم پایین‌تر از آن تعبیه کرده است. در این بخش همچنین می‌توان اسکنر اثر انگشت با شکلی دایره‌ای‌تر را هم پیدا کرد.

زیر قاب، چیپست اسنپدراگون 660 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخی مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده داشته و یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی، نیروی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. به علاوه، خریداران از اندروید 8.1 اوریو برخوردار خواهند شد.

گلکسی ای 9 استار

گلکسی A9 استار با قیمت 470 دلار در بازار چین به فروش خواهد رسید. نسخه دیگر این تلفن هوشمند که با نام گلکسی A9 استار لایت در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، با قیمت 310 دلار ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. از همه گوشی ها خوشگل تره

  2. ولی الهام گرفته از هواویه

  3. چه عجب یه تغیری داد توشون