گوشی دارای 10 گیگابایت رم

ایسوس مشغول توسعه یک گوشی دارای 10 گیگابایت رم بوده است!

گوشی دارای 10 گیگابایت رم با توجه اگرچه هم‌اکنون تعدادی گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت حافظه اصلی وجود دارند، محصول عجیبی به نظر می‌رسد. نکته جالبتر این که ایسوس تا مدتی قبل بر روی پروژه ساخت یک گوشی دارای 10 گیگابایت رم مشغول کار بوده است، اما چنین گوشی هرگز تبدیل به واقعیت نشد.

ایسوس از مدتی قبل در تلاش بود یک گوشی هوشمند مجهز به 10 گیگابایت حافظه رم توسعه بدهد، اما پروژه ساخت آن در نهایت متوقف شد. یک گوشی مجهز به 10 گیگابایت رم، از آنجایی که اغلب لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی نیز این میزان حافظه اصلی ندارند، بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

ایسوس چند روز پیش گوشی گیمینگ ROG Phone را معرفی کرد که رقیب اصلی ریزر فون به عنوان اولین گوشی گیمینگ نوین محسوب می‌شود. این گوشی از 8 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند که هنوز در کمتر گوشی هوشمندی شاهد به کار رفتن آن هستیم.

گوشی دارای 10 گیگابایت رم ایسوس

اما، بر اساس گفته‌های Roland Quandt به عنوان یکی از مورد اعتمادترین افشاکننده اطلاعات گوشی های هوشمند، ایسوس در تلاش بوده محصولی مجهز به حافظه رم بیشتر از این میزان نیز ارائه کند! این شرکت حدود ده ماه قبل مشغول توسعه یک گوشی دارای 10 گیگابایت رم بوده است، محصولی که قرار بوده در دسته‌بندی پرچمداران قرار بگیرد. اما این شرکت از آنجایی که موفق نشد ماژول را درون بدنه طراحی شده برای گوشی قرار بدهد، پروژه را متوقف کرد.

Roland Quandt

اندروید در مقایسه با آی او اس، به میزان حافظه رم بیشتری نیاز دارد، اما حتی برای این سیستم عامل نیز 3 و یا 4 گیگابایت حافظه رم کفایت می‌کند. حتی در گوشی های سامسونگ که علاوه بر برنامه‌ها و سرویس‌های پیش‌فرض اندروید، سرویس‌ها و برنامه‌های به مراتب بیشتری نیز وجود دارند، 6 گیگابایت رم بیش از حد نیاز محسوب می‌شود.

با این حال برخی شرکت‌ها برای جذب مشتری و خاص جلوه دادن محصولاتشان، گوشی هایی مجهز به 8 گیگابایت رم ارائه می‌کنند. در این شرایط می‌توان با اطمینان گفت گوشی دارای 10 گیگابایت رم تنها یک محصول جذاب خواهد بود، اما نمی‌توان آن را کاربردی و برطرف‌کننده نیاز برخی کاربران اعلام کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. عشقه ایسوس حتی اولین گوشی که 4گیگ رم داشته ایسوس بوده

  2. چه مسخره
    هیچ کس زودتر از سامسونگپ نمیتونه

    • داداش تو خودت غول تکنولوژی هستی،،، دیشب خواب دیدم تو تونستی 20 گیگی بزنی 😎…اینقدر شکسته نفسی میکنی، نمیگی من دیوونت میشم 😍

    • این دوست همون سعیده بیشتر از این نباید ازش انتظار داشته باشین جامعه اگه امثال احمقی مث این نداشته باشه که واژه عاقل واسش کاربردی نداره