بهترین بازی های اندرویدی

معرفی و دانلود بهترین بازی های اندرویدی در سال 2018

اگر به دنبال بهترین بازی های اندرویدی در حال حاضر هستید، این مطلب را از دست ندهید. در حال حاضر با وجود تعدد بی‌نظیر بازی های اندرویدی درون گوگل پلی، تنها تعداد انگشت‌شماری از آ‌ن‌ها شدیدا مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند. در این مطلب با بهترین بازی های اندرویدی سال 2018 آشنا می‌شویم.

در ادامه، ابتدا لیست برترین بازی های اندرویدی سال را قرار داده و سپس هر بازی را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهیم. با کلیک بر روی نام هر بازی، به صفحه دانلود آن در گوگل پلی ارسال خواهید شد.

دانلود بهترین بازی های اندرویدی سال 2018

  • The Room: Old Sins
  • PUBG Mobile
  • Dissembler
  • JYDGE
  • HQ Trivia
  • Death Road to Canada
  • Stranger Things: The Game
  • Reigns: Her Majesty
  • Causality
  • Framed 2
  • Island Delta
  • Fire Emblem: Heroes

The Room: Old Sins

قیمت: 4.99 دلار

بازی The Room: Old Sins را باید جدیدترین پازل حماسی منتشر شده توسط مجموعه Fireproof Games بدانیم که موفق شده در زمره بهترین بازی‌های پازل کنونی در گوگل پلی استور قرار بگیرد. درون آن، داخل منزل یک مهندس جاه‌طلب به جستجو خواهید پرداخت. این فرد به همراه همسرش گم شده است و شما باید وی را پیدا کنید.

با استفاده از یک چشمی خاص، کاراکتر بازی قادر خواهد بود درون اتاق‌های مختلف به جستجو بپردازد، خانه‌ای که در جای جای آن پازل‌ها و اختراع‌های عجیب و پیچیده‌ای دیده می‌شود. تنها با حل کردن این معماها به رازی پنهان این داستان پی خواهید برد. به راستی چه بر سر این مهندس و همسرش آمده است؟

The Room: Old Sins به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی را باید یکی دیگر از بازی‌های سری The Room شرکت Fireproof Games دانست، مجموعه‌ای که نزد کاربران دوست‌دار پازل، محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد. پیشنهاد ‌می‌کنیم اگر بعد از اجرای آن کمی سر در گم شدید، یکی دیگر از بازی‌های این مجموعه را دانلود کرده و به این وسیله خود را برای اجرای یک پازل سخت‌تر با نام The Room: Old Sins آماده کنید. برای دست پیدا کردن به سه بازی قبلی مجموعه The Room از لینک‌های زیر استفاده کنید.

PUBG Mobile

قیمت: رایگان

PUBG Mobile یک بازی باورنکردنی است، به طوری که از وجود چنین بازی برای دستگاه‌های موبایل شگفت‌زده خواهید شد! درون آن به عنوان یکی دیگر از بهترین بازی های اندرویدی سال جاری، نزدیک به 100 کاربر داخل یک جزیره مملو از سلاح‌ها‌ی مختلف قرار خواهند گرفت. شما بعد از ورود به بازی، می‌توانید در نقش یک سرباز مستقل و یا عضوی از یک تیم متحد به جنگ با دیگران بپردازید. تنها در صورت به کار بردن بهترین تکنیک‌ها خواهید توانست دشمنان را از پا در بیاورید.

توسعه‌دهنده روش تغییر دادن و انتخاب آیتم‌ها بر روی گوشی های موبایل را بسیار راحت کرده است. خوشبختانه می‌توان به تعداد دلخواه درون بازی بات اضافه کرد تا مجبور به جنگیدن با تعداد محدودی نفر نباشید. ممکن است تصور کنید همانند دیگر بازی‌های موبایل تفنگی، اجرای PUBG Mobile و انجام برخی اعمال همچون نشانه‌گیری کار دشواری خواهد بود، اما این بازی نظرتان را درباره این موضوع تغییر خواهد داد. در هر صورت پشتیبانی از کنترلر بلوتوثی برای آن در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که می‌توان گرافیک بازی را به دلخواه تغییر داد، اجرای آن بر روی هر گوشی هوشمندی اعم از جدید یا قدیمی امکان‌پذیر خواهد بود. اگر جزو کاربران جدیدترین پرچمداران و یا میان‌رده‌های بازار اندروید هستید، این تنظیمات را بر روی بالاترین حالت ممکن قرار داده و از یکی از بهترین بازی اندرویدی حال حاضر نهایت لذت را ببرید. همه این مزایا، درون یک بازی گرافیکی “رایگان” جمع شده‌اند.

Dissembler

قیمت: 2.99 دلار

Dissembler را باید یک خانه سازی به سبک نوین دانست که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. در مقایسه با دیگر بازی‌های خانه سازی، Dissembler محیط رنگارنگی داشته و از این نظر نیز جذابیت خاصی دارد. درون بازی نزدیک به 120 پازل مختلف وجود دارد که می‌توان بدون محدودیت زمانی به حل کردن آن‌ها پرداخت. با مشاهده ویدیوی بالا بهتر به سبک متفاوت این بازی پی خواهید برد.

JYDGE

قیمت: 5.99 دلار

اشتباه نکنید! بهترین، هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین بازی‌های تفنگی لزوما سه بعدی نیستند! وجود بازی‌هایی همچون JYDGE این موضوع را تایید می‌کند. نام بازی در اصل نام شخصیت اصلی آن است که تفنگ به دست گرفته و سعی می‌کند در حد توان عدالت را اجرا کند.

بعد از پشت سر گذاشتن هر مرحله زیاد خوشحال نشوید، چرا که قرار است با یک سری جدید از چالش‌ها رو به رو شوید. یکی از مزیت‌های JYDGE که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندرویدی کنونی کرده است، وجود گستره‌ای از آیتم‌های مختلف محسوب می‌شود که جنگیدن با دشمنان را راحت‌تر و لذت‌ بخش‌تر می‌کند. بدون شک JYDGE سبب خواهد شد مجددا به سوی بازی‌های تفنگی دو بعدی بازگردید.

HQ Trivia

قیمت: رایگان

بازی HQ Trivia به خاطر ماهیت به‌روز آن، مخاطبان زیادی برای خودش دست و پا کرده است. در این بازی هر روز با 12 سوال جدید رو به رو خواهید شد که با پاسخ دادن به آن‌ها جایزه دریافت می‌کنید، اما این جوایز پول نقد هستند! خوشبختانه این بازی‌ها هر روز اجرا شده و همیشه فرصت برنده شدن وجود دارد.

این بازی بعد از عرضه در سال گذشته، به طور مستمر آپدیت‌هایی را دریافت کرده و روز به روز به قابلیت‌هایش افزوده شده است، به طوری که اکنون امکان بازی کردن با دوستان نیز مهیا است. در سراسر دنیا میلیون‌ها کاربر به اجرای بازی HQ Trivia می‌پردازند، چرا که بدون نیاز به پرداخت هزینه، یکی از گزینه‌های احتمالی دریافت پول نقد خواهید شد.

Death Road to Canada

قیمت: 9.99 دلار

احتمالا به خاطر قرار داشتن Death Road to Canada در بین بهترین بازی های اندرویدی و از آن مهمتر قیمت 9.99 دلاری آن، توقع یک بازی موبایل سه بعدی بسیار باکیفیت را دارید، اما مجددا در اشتباه هستید! این بازی دو بعدی با وجود داشتن گرافیکی ساده، جذاب‌تر از بسیاری از بازی‌های موبایلی است که تا امروز انجام داده‌اید.

در میانه خروارها زامبی، شما مسئولیت یک تیم را بر عهده داشته و باید آن‌ها را برای زنده مانده رهبری کنید. حین بازی می‌بایست با سرک کشیدن به مکان‌های مختلف، ابزارها و سلاح‌های مورد نیاز به منظور زنده ماندن و همچنین جنگیدن را پیدا کنید. نکته مهم دیگر، توجه به وضعیت سلامت اعضای تیم است.

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده بازی Death Road to Canada این است که هر چیزی درون آن به صورت رندوم و اتفاقی ایجاد می‌شود، به همین دلیل همیشه با محیط‌های پویا و منحصربه‌فردی رو به رو خواهید شد. برای تغییر ظاهر و انتخاب سلاح‌ها، همیشه دستتان باز است، به همین دلیل در این بازی آزادی حرکت زیادی خواهید داشت.

برای موفقیت بیشتر در این بازی نیازمند صرف زمان هستید، به طوری که تنها با پیش رفتن درون آن متوجه خواهید شد کدام ابزارها و سلاح‌ها برای چه موقعیت‌ها و شرایطی‌هایی مناسب هستند. کنترل بازی نیز کمی متفاوت بوده و تا عادت کردن به آن کمی زمان نیاز خواهید داشت. درون بازی 10 حالت مختلف وجود دارد که به مرور زمان آن‌ها را باز می‌کنید. با وجود این جذابیت، نباید قیمت 9.99 دلاری بازی را فراموش کرد!

Stranger Things: The Game

قیمت: رایگان

بازی Stranger Things: The Game نیز به لطف داشتن درون مایه ماجراجویانه، اکنون به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2018 شناخته می‌شود. این مورد نیز دو بعدی است، با این تفاوت که در مقایسه با بسیاری از بازی‌های سه بعدی، آزادی عمل بسیار بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده این بازی، توانایی برای جابه‌جا شدن بین کاراکترها است، به طوری که معماهای پیچیده‌ای با این کار برایتان ایجاد خواهد شد. همانطور که از نام این بازی حدس زده‌اید، سری جدیدی از بازی‌‌ Stranger Things محسوب شده و در واقع فصل دوم آن به شمار می‌رود. این بازی بسیار اعتیادآور است، پس قبل از دانلود و نصب آن جوانب احتیاط را رعایت کنید!

Reigns: Her Majesty

قیمت: 1.50 دلار

Reigns یکی از بهترین بازی‌های موبایل سال 2016 شناخته شده و توانست جایزه مسابقه Indie Games گوگل پلی را از آن خود کند. در این بازی نقش پادشاه یک سرزمین را داشته و تصمیماتی می‌گیرید که بر روی تمامی منطقه تحت سلطه‌تان تاثیرگذار خواهد بود. به این ترتیب کلیسا، مردم و ارتش چشم به تصمیم‌های شما دوخته‌اند. فراموش نکنید ثروت سلطنتی نیز به این تصمیم‌ها وابسته هستند. هدف اصلی پادشاه این است که تعادل را میان چهار مورد ذکر شده برقرار کند.

حال بازی Reigns: Her Majesty نیز به نسخه سال 2016 شباهت دارد، با این تفاوت که این مرتبه به جای پادشاه، نقش ملکه را دارید. افراد زیادی درون محیط بازی به منظور ارتباط برقرار کردن با آن‌‌ها وجود داشته و در جریان بازی، با داستان‌های مختلفی رو به رو خواهید شد. محیط کاربری بسیار ساده بوده و همه چیز به سادگی کشیدن انگشت به این سو و آن سو انجام می‌شود.

Causality

قیمت: 1.99 دلار

این بازی یک پازل گیج‌کننده و فوق‌العاده محسوب شده و درون آن همه چیز پیرامون دست‌کاری کردن زمان می‌گردد. Causality را باید یک پازل متفاوت و بسیار هوشمندانه دانست، چرا که کاربر در آن کنترل همه چیز را به دست گرفته و تلاش می‌کنند با فراهم ساختن شرایط و ایجاد تعادل، به فضانوردانی که معطل مانده‌اند کمک کند تا به اهدافشان برسند.

گیج‌کنندگی بازی از آنجایی است که باید هر فضانورد را به صورت همزمان به مسیر مشخص شده برای وی، طی مدت زمانی مشخص هدایت کنید. با پیش رفتن در بازی پازل‌های جدیدی پیش روی‌تان قرار خواهد گرفت که هر کدام جذابیت خاص خود را دارد.

Framed 2

قیمت: 4.99 دلار

بازی Frame برای نخستین مرتبه در سال 2014 به دست هیدیو کوجیما (Hideo Kojima)، توسعه‌دهنده مشهور بازی‌های کامپیوتری و موبایل، ساخته شد. در Frame 2 به عنوان یکی دیگر از بهترین بازی های اندرویدی کنونی، برخلاف تصور ادامه بازی قبلی دنبال نشده و در واقع یک فلش بک به داستان قبل از نخستین بازی محسوب می‌شود.

در این بازی کنترل پنل‌های کتاب‌ها در دستان شما بوده و باید به وسیله مرتب‌سازی مجدد آن‌ها مسیر کاراکتر بازی از هر بخش را پیدا کنید. با پیش رفتن در این بازی متوجه خواهید شد تاکنون هیچ بازی موبایلی به این سبک اجرا نکرده و با یک داستان و رابط کاربری کاملا متفاوت رو به رو شده‌اید. اگر از سبک بازی رضایت داشتید، بد نیست بعد از آن، یک سر به بازی 3 دلاری Frame نیز بزنید.

Island Delta

قیمت: 2.999 دلار

در بین بهترین بازی های اندرویدی کنونی با تعداد زیادی بازی دو بعدی مواجه هستیم که در مقایسه با بازی‌های سه بعدی و دارای گرافیک بالا، جذابیت بسیار بیشتری دارند. Island Delta یک بازی اکشن و ماجراجویانه و دارای سبک معمایی است که درون آن باید داخل یک جزیره اسرارآمیز به ماجراجویی بپردازید.

با استفاده از اسلحه ضد جاذبه‌ای که در اختیار دارید می‌بایست موانع مختلف را از سر راه برداشته و به منظور رسیدن به پایان هر مرحله، پازل‌های پدید آمده را حل کنید. گرافیک کارتونی و طراحی فوق‌العاده بازی سبب می‌شود خیلی زود به آن علاقه‌‌مند شوید.

Fire Emblem: Heroes

قیمت: رایگان

به لطف Fire Emblem: Heroes سبک بازی‌های قدیمی نینتندو به شیوه‌ای پیشرفته و تکنولوژیک در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. این بازی را باید هشتمین مورد از سری بازی‌های RPG استراتژیکی دانست که با همین نام منتشر می‌شوند.

در نسخه Heroes همانطور که حدس زده‌اید، تمامی کاراکترهای محبوب Fire Emblem گرد هم آمده و مقابل امپراطوری Emblian Empire قد علم کرده‌اند، امپراطوری که درصدد است به کل دنیا حکم‌فرمایی کند. شما در این بازی قدرت دارید تا هر قهرمان مورد نیاز به منظور جنگ با امپراطوری را به تیم کنونی اضافه کنید. جنگ‌ها درون محوطه‌های بسته صورت می‌گیرند، به همین دلیل می‌بایست با داشتن استراتژی مناسب و حرکت دادن آگاهانه قهرمانان خود، زمینه شکست Emblian Empire را فراهم کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. کسایی که که PUBG بازی میکنن
    ایدی من Amir790 هستش

  2. باید کردیت کارت بخری

  3. سلام
    یک سوال داشتم.
    برای خرید بازی های پولی چطوری میشه پول رو پرداخت کرد؟؟
    در واقع به صورت دلار چطوری میشه پرداخت صورت بگیره اون هم از ایران؟؟
    پیشاپیش بابت جوابتون متشکرم.

  4. هروطوری بخایم حساب کنیم
    با خریدن این بازی ها از دوجا ضرر میکنیم
    یکی مغزمونو پوک میکنه
    دوم پولمونو میدیم به کشور های استعمار گر