مترجم هوش مصنوعی Westin

مترجم هوش مصنوعی Westin برقراری ارتباط را ساده می‌کند

مترجم هوش مصنوعی Westin برقراری ارتباط با افرادی را که به زبان شما سخن نمی‌گویند، آسان می‌کند. پشتیبانی AI Cloud Translator IT040 از 32 زبان مختلف از جمله نقاط قوت این گجت جذاب است.

مترجم هوش مصنوعی Westin که در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 شاهد نمایش آن بودیم، توانایی بسیار بالایی در ترجمه جملات مختلف داشته و نیاز شما به حفظ جملات پرکاربرد به زبان‌های دیگر را مرتفع خواهد کرد.

برای استفاده از این وسیله جذاب، دکمه را فشار داده و جمله مورد نظر خود را می‌گویید تا به زبان دیگر ترجمه شود. سپس مخاطب شما بعد از شنیدن جمله گفته‌شده، همین کار را برای پاسخ دادن تکرار می‌کند.

مترجم هوش مصنوعی Westin از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند

مورد بسیار جالب، استفاده مترجم از 4 موتور مختلف به منظور ترجمه 32 زبان است. در نهایت هم “Iflytek” (یک شرکت تشخیص گفتار چینی) و سپس هوش مصنوعی، بهترین جمله را انتخاب و ارسال می‌کنند. از آنجایی که شما به اینترنت نیاز دارید، این گجت همراه با شبکه 4G و وای فای توسعه یافته است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه مترجم شرکت Westin می‌توان به زمان آماده‌باش 250 ساعت، میکروفون‌های حذف نویز و قابلیت ضبط صدا اشاره کرد.

IT040 برای کسب و کارهای مختلف در نظر گرفته شده و به صورت عمومی به فروش نمی‌رسد. به گفته یکی از نمایندگان شرکت، این گجت جدید قرار است به صورت اجاره‌ای در کشورهای مختلف در اختیار توریست‌ها قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بعدم مگه بجز ایران جای دیگه میخاید برید واسه چیتونه

  2. همه جای جهان فارسی بلندن نیازی به این چیزا نیست