ماناپی

گفتگو با برنده BMW ماناپی و 720

اپلیکیشن ماناپی و کد دستوری #720* متعلق به شرکت فناپ پرداخت زیرمجموعه هلدینگ فناپ بانک پاسارگاد است که از سابقه فعالیت این دو سامانه چندین سال می‌گذرد. از زمان راه‌اندازی این محصولات تاکنون، جشنواره‌های گسترده‌ای با جوایزی نفیس برگزار شده است که قرعه‌کشی صفر تا صد با جوایز هفتگی و ویژه به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های ماناپی و 720 از شهریور سال گذشته تا نیمه شعبان امسال انجام شد.

یک دستگاه خودرو BMW مدل X1 جایزه وسوسه‌کننده این جشنواره بود که پس از گذشت یک دوره 8 ماهه، طی قرعه‌کشی در روز 12 اردیبهشت‌ماه به خانم مریم یزدانی اهدا شد. مریم یزدانی ساکن تهران و مادر سه فرزند است که در حال حاضر به عنوان پرستار، از سالمندان نگهداری می‌کند.

ماناپی

چطور با اپلیکیشن ماناپی و 720 آشنا شدید؟

به دلیل شغلی که دارم، پرستار سالمند هستم، نمی‌توانستم محل کارم را برای خرید شارژ سیم کارت ترک کنم. چون مشتری بانک پاسارگاد هستم، به شماره تلفن پشت کارت بانک پاسارگاد زنگ زدم و از کسی که تلفن را جواب داد کمک خواستم. ماناپی و #720* را معرفی و تاکید کرد اگر از این برنامه‌ها شارژ بخرید ممکن است سکه تمام بهار آزادی برنده شوید. با خنده گفتم، خیلی گرفتارم! دعا کنید برنده شوم.

از جایزه ویژه یعنی BMW اطلاع داشتید؟

خیر. تنها از جوایز هفتگی که همان سکه بود، خبر داشتم.

از چه تاریخی از ماناپی و 720 استفاده کردید؟

از شهریورماه شروع به استفاده از ستاره 720 مربع برای خرید شارژ کردم و همزمان پس از نصب اپلیکیشن ماناپی توسط دخترم، قبض‌های خانه هم از این طریق واریز کردم.

چه میزان امتیاز داشتید؟

3 هزار و 806 امتیاز داشتم که همه امتیاز را با خرید شارژهای هزار تومانی به دست آورده بودم.

زمانی که با شما تماس گرفتند، کجا بودید؟

در حال تماشای تلویزیون بودم. مسجد مقدس جمکران را زنده پخش می‌کرد و به دلیل مشکلات زندگی، حال خوبی نداشتم. حسابی غرق فکر و خیال بودم که دخترم با خبر خوشحال‌کننده برنده شدن ماشین به سمتم آمد. از خوشحالی دست از پا نمی‌شناختیم و نمی‌دانستیم چه باید کنیم. راستش را بخواهید وقتی این خبر را شنیدم، باور نکردم تا اینکه از طرف شرکت فناپ پرداخت با من تماس گرفتند و از من خواستند مدارکم را برای طی شدن مراحل قانونی و اداری به آنها تحویل دهم.

واکنش اطرافیانتان پس از برنده شدن چطور بود؟

همه فامیل (دور و نزدیک) و دوستان تماس گرفتند و تبریک گفتند. البته اولین نفر مادرم بود که از ذوق برنده شدن من، پشت تلفن گریه کرد. در حال حاضر هم تمامی اعضای خانواده، ماناپی را نصب کرده‌اند و کارت به کارت، پرداخت قبوض رو از ماناپی انجام می‌دهند. البته برای خرید شارژ، هم از ماناپی هم از 720 استفاده می‌کنیم.

برای BMW چه برنامه‌ای دارید؟

نظر مادرم این است که مقداری از پول ماشین را صرف خرید خانه کنم و مابقی را برای تهیه جهیزیه دو دخترم در بانک پس‌انداز کنم. ان‌شاءالله بتوانم با این پول بخشی از مشکلات خانواده‌ام را حل کنم.

نظرتان درباره 720 و ماناپی چیست؟

اول از همه از تمامی مسئولان بانک پاسارگاد و ماناپی و 720 تشکر می‌کنم که این راه آسان را برای خرید شارژ، پرداخت قبض و کارت به کارت در اختیار ما گذاشتند. اینکه ما می‌توانیم بدون مراجعه به بانک و حتی بیرون آمدن از منزل کارهای بانکی را انجام دهیم بسیار ارزشمند است و در آخر هم استفاده از ماناپی و 720 را به همه توصیه می‌کنم و قصد دارم در قرعه کشی‌های آینده دوباره شرکت کنم.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*