قاب محافظ گلکسی نوت 9

قاب محافظ گلکسی نوت 9 محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت را تایید می‌کند

“Ice universe” با انتشار تصاویری از قاب محافظ گلکسی نوت 9 ، اطلاعات قبلی در مورد طراحی قاب پشتی و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت Samsung Galaxy Note 9 را تایید کرد. آیا واقعا امسال هم خبری از اسکنر روی صفحه در پرچمدار سامسونگ نخواهد بود؟

محل تعبیه اسکنر اثر انگشت در گوشی گلکسی نوت 9 از جمله مهم‌ترین مواردی‌ست که طی ماه‌هایی گذشته، افراد مختلفی همچون مینگ چی کو مدعی قرارگیری آن در صفحه نمایش شده‌اند. اما مجموعه‌ تصاویری که از قاب محافظ این تلفن هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته است، رویای بسیاری از افراد را بر باد می‌دهد.

همان‌طور که در رندرهای کامپیوتری هم دیده بودیم، آرایش افقی دوربین دوگانه پشتی در گلکسی نوت 9 حفظ شده و در عوض، حسگر اثر انگشت زیر آن جای گرفته است. این طراحی می‌تواند مشکل دسترسی به آن را آسان‌تر کند؛ موردی که بسیاری از خریداران نسبت به آن انتقاد داشتند.

قاب محافظ گلکسی نوت 9

با این انتقال، به نظر نمی‌رسد در ماژول دوربین گوشی تغییری ایجاد شده باشد و تقریبا همه‌چیز با گلکسی نوت 8 یکسان است. هرچند به منظور جلوگیری از هزینه‌های اضافی و استفاده از طراحی و ابعاد تقریبا برابر گلکسی نوت 8 و نوت 9، فضای اضافی موجود بین فلاش LED و دیگر سنسورها ما را مشکوک کرده است. آیا این طراحی تنها به خاطر حفظ ظاهر یکسان است و یا مهندسان قصد اضافه کردن سخت افزار جدید را دارند؟

قاب محافظ گلکسی نوت 9

در رابطه با سخت افزار جدید صحبت کردیم، بهتر است به وجود یک شیار اضافی در پایین سمت چپ قاب محافظ گلکسی نوت 9 هم اشاره کنیم. تمام کلیدهای اصلی و بخش‌های اضافی در نظر گرفته شده و شکاف مخصوص به خود را دارند؛ در این صورت، شیار آخر برای چه چیزی می‌تواند باشد؟ نخستین حدس ما استفاده از کلیدی اضافی برای دوربین است.

در رابطه با دیگر مشخصات، این گوشی هوشمند با ابعاد 161.9 در 76.3 در 8.8 میلی‌متر و تقریبا هم‌اندازه با نسل قبلی اما با باتری بزرگ‌تر 3850 میلی‌آمپر ساعتی ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی Note 9، نهم آگوست (هجدهم مرداد) با 6 گیگابایت رم و در دو نسخه با تراشه‌های اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 رونمایی شود.

عکس های قاب محافظ گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همون اولم معلوم بود پشت گوشیه

  2. خیلی بزرگه فک نمیکنم به اندازه بقیه خوش دست باشه