گلکسی S9

گلکسی S9 و S9 پلاس پرفروش ترین گوشی های ماه آوریل بوده‌اند

“Counterpoint” دو گوشی گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند آوریل 2018 معرفی کرد. این گزارش، 10 موبایل پرفروش دنیا از برندهای دیگر را نیز مشخص می‌کند.

گلکسی S9 و S9 پلاس که در کنگره جهانی موبایل امسال به عنوان نسخه ارتقایافته گوشی های خانواده گلکسی اس 8 معرفی شدند، پرفروش‌ترین تلفن های هوشمند در ماه آوریل بوده‌اند. “Counterpoint” در گزارشی جدید این موضوع را تایید کرده است.

این مرکز در گزارش “Market Pulse April”، سهم هرکدام از برندهای دیگر از 10 گوشی پرفروش را مشخص کرده که در نوع خود جذاب است. عمده گوشی های حاضر در این لیست از دو برند سامسونگ و اپل بوده و تنها شرکت شیائومی با دو گوشی ردمی 5A و ردمی 5 پلاس، خود را در این لیست جای داده است.

سهم 2.6 درصدی گلکسی S9 پلاس از پرفروش‌ترین موبایل ها

مطابق با این گزارش، ظاهرا گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با سهم 2.6 درصدی از محصولات فروخته‌شده، عملکرد خوبی در آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه داشته‌‌اند.

رتبه سوم تا پنجم در اختیار شرکت اپل و به ترتیب سه گوشی آیفون ایکس، آیفون 8 پلاس و آیفون 8 بوده و به نظر می‌رسد هم‌چنان موبایل های قدیمی‌تر همچون آیفون 6 و آیفون 7 در میان کاربران محبوب هستند. به گفته “Counterpoint”، تقاضا برای آیفون 7 نیز در کشورهای آمریکای جنوبی، آسیایی و آفریقایی هم‌چنان بالاست.

گلکسی S9

اما مورد جذاب به عملکرد بسیار خوب گوشی ردمی 5A مربوط می‌شود چرا که این تلفن هوشمند حتی در مقایسه با ردمی 5 پلاس (نوت 5) نیز عملکرد بهتری در سطح جهانی داشته است. در نهایت، کاهش قیمت گلکسی اس 8 و بازاریابی تهاجی سامسونگ همراه با پیشنهادهای مختلفی همچون ارائه پول سبب شده است تا بعد از گذشت بیشتر از یک سال، هم‌چنان فروش این تلفن هوشمند بالا باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. توی لیست هواوی پی 20 پرو نیست چرا؟ البته اگه باشه باید اول باشه چون فقط یه احمد رضا احمق میتونه به جای پی 20 پرو بره اس 9 پلاس کپی برابر اصل اس 9 بگیره D:

  2. ایول همینجوری ادامه بدید زنده باد

  3. توی ایران ولی فروش چندانی نداشته