ساعت مرموز ال جی

ساعت مرموز ال جی در FCC رویت شد؛ آیا یک ساعت هوشمند جدید در راه است؟

ساعت مرموز ال جی با شماره مدل LM-W319 موفق به دریافت گواهی FCC شد. آیا در کنار نسل جدید محصولات Style و Sport، کاربران باید در انتظار یک ساعت هوشمند جدید باشند؟

ماه گذشته میلادی بود که ال جی سه ساعت هوشمند جدید را در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات فدرال ثبت کرد. پیش‌تر گفته می‌شد این ساعت‌ها شامل مدل‌های جدید سری استایل، اسپورت و یک نسخه کاملا جدید می‌شوند که دستگاه سوم با سیستم عامل Wear OS و پشتیبانی از شبکه LTE به دست کاربران می‌رسد. اما اطلاعاتی که حالا از طریق این وب‌سایت به بیرون درز پیدا کرده، اطلاعاتی متفاوت را نشان می‌دهد.

ساعت مرموز ال جی از شبکه LTE پشتیبانی نمی‌کند

ساعت مرموز ال جی با شماره مدل LM-W319 گواهینامه لازم را از FCC دریافت کرده است، اما فاقد پشتیبانی از 3G یا LTE بوده و تنها با وای فای و بلوتوث به دست کاربران می‌رسد.

پیش‌تر کوالکام از توسعه چیپستی مخصوص برای گجت های پوشیدنی خبر داده بود و احتمالا ساعت پیکسل واچ که پاییز امسال همراه با گوشی های جدید گوگل معرفی می‌شود، از این تراشه قدرت خواهد گرفت. تصادفا، این همان زمانی است که ساعت های مبتنی بر Wear OS ال جی روانه بازار می‌شوند؛ در این صورت کاربران می‌توانند در انتظار تجهیز آن به تراشه کوالکام باشند.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از نام احتمالی و زمان معرفی این ساعت در دست نیست.

ساعت مرموز ال جی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. احتمالش هست