رندر موتورولا وان پاور

مشخصات موتورولا وان پاور موضوع یک افشاگری تازه قرار گرفت

پس از انتشار چند رندر طی هفته‌های گذشته، در روزهای اخیر مشخصات موتورولا وان پاور (Motorola One Power) دست مایه فعالیت افشاگران فضای مجازی قرار گرفته است؛ محصولی که پس از موتو ایکس 4، دومین گوشی هوشمند لنوو (کمپانی مادر موتورولا) با اندروید وان خواهد بود.

چند روز قبل، برخی از وب‌سایت‌ها به‌ استناد ادعای یکی از افشاگران حوزه موبایل، مشخصات موتورولا وان پاور را روی خروجی خود قرار دادند. در تازه‌ترین تحولات اما، مشخصات جدیدی به این دستگاه نسبت داده شده که اندکی با آنچه پیش‌تر شنیده بودیم متفاوت است، این می‌تواند نشانه نادرست بودن یکی از دو فهرست ادعایی و یا عرضه‌ی این محصول در دو مدل مختلف باشد.

البته با توجه به نام این گوشی، می‌توان بهره‌مندی آن از سیستم عامل اندورید وان را قطعی دانست؛ ورژن استوک اندروید که مستقیما توسط گوگل پشتیبانی می‌شود و ارائه آپدیت‌های مستمر به مدت طولانی برای آن، تضمین شده است.

مشخصات موتورولا وان پاور

مشخصات موتورولا وان پاور

اطلاعات مندرج در تصویر بالا که به تازگی انتشار یافته، حاکی از وجود نمایشگر ناچ 6.2 اینچی با وضوح 2280 در 1080 پیکسل (+FHD) در موتورولا وان پاور است. در دو طرف نمایشگر، حاشیه بسیار باریکی دیده می‌شود اما بخش پایینی اندکی عریض‌تر بوده و لوگوی موتورولا را در خود جای داده است.

از آنجایی که ادعا شده این گوشی نیز همانند «شیائومی ردمی نوت 5» از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 636 قدرت خواهد گرفت، می‌توان این دو را رقیبی برای یکدیگر دانست. همچنین در افشاگری تازه، به ظرفیت 4+64 گیگابایتی رم و حافظه داخلی موتورولا وان پاور نیز اشاره شده و این در حالی است که گزارشات پیشین از وجود حافظه رم 6 گیگابایتی در این گوشی حکایت داشتند.

دیگر تناقض، در مشخصات ماژول دوربین دوگانه دستگاه دیده می‌شود که پیش‌تر با دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی توصیف شده بود، اما تصویر جدید به دو سنسور 12 و 5 مگاپیگسلی به ترتیب با گشودگی دیافراگم f/1.8 و f/2.0 اشاره دارد. ظاهرا فلش LED مابین دو سنسور دوربین و حسگر اثر انگشت نیز زیر لوگوی موتورولا در پنل پشتی تعبیه شده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، نسخه 8.1 اندروید و باتری 3780 میلی‌آمپر ساعتی، دیگر مشخصات نسبت داده شده به موتورولا وان پاور به شمار می‌روند.

باید دید با رقابت تنگاتنگی که بین گوشی های میان رده در سال 2018 شکل گرفته است، موتورولا وان پاور جایی در سبد کالای خریداران خواهد داشت یا خیر؟ البته هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت این گوشی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فکر نمیکنم خریدارچندانی به سمتش بیاد مگه قیمتو خیلی رقابتی بگه