نمایشگر ال جی جی 8 تینکیو

نمایشگر ال جی جی 8 تینکیو با وضوح 4K تولید می‌شود

نمایشگر ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ) به عنوان پرچمدار 2019 شرکت کره‌ای ال جی قرار است با وضوح بالای 4K ساخته شود. آیا این موضوع به معنی ارائه قابلیت‌های جدید است یا LG به خاطر اهداف بازاریابی چنین کاری انجام می‌دهد؟

اطلاعات مربوط به نمایشگر ال جی جی 8 تینکیو در حالی توسط “Ice Universe” منتشر می‌شود که هنوز ال جی مشغول فروش گوشی G7 ThinQ است. این افشاگر قابل اعتماد می‌گوید مشابه تصمیم سال 2014 سازندگان برای استفاده از نمایشگر 2K برای G3، سال آینده هم شاهد افزایش رزولوشن صفحه به 4K خواهیم بود.

منتظر فناوری اولد برای نمایشگر ال جی جی 8 تینکیو نباشید

البته این موضوع به معنی کنار گذاشتن پنل‌های LCD نیست و احتمالا استفاده از پنل‌های OLED به پرچمداران سری V محدود خواهد ماند. متاسفانه “Ice Universe” به علت این تصمیم هیچ اشاره‌ای نکرده است، اما منطقی‌ترین دلیل می‌تواند با فناوری واقعیت مجازی در ارتباط باشد. صفحه نمایش 4K علاوه بر بهبود تجربه کاربران از مشاهده محتوا، آن دسته از افرادی را که به دنبال تلفن هوشمندی با توانایی نمایش محتوای VR با کیفیتی بالا هستند را نیز برای خرید ترغیب خواهد کرد. با این حال، از آنجایی که هنوز LG هیچ علاقه نصبی در این زمینه نشان نداده است، تمرکز روی واقعیت مجازی می‌تواند تغییری برجسته در حرکت این برند در دنیای فناوری باشد.

در سوی دیگر، این تصمیم می‌تواند تنها به خاطر مقاصد بازاریابی باشد. انتظار می‌رود پرچمدار 2019 سامسونگ ماه ژانویه با همین قابلیت رونمایی شود. هرچند، پرچمداران سری گلکسی S10 از پنل‌های آمولد بهره برده و رقیبی مستقیم برای LG V40 ThinQ خواهند بود که اواسط پاییز معرفی می‌شود.

از آنجایی که نزدیک به یک سال با معرفی این موبایل فاصله داریم، تضمین دقیق بودن این اطلاعات کمی دشوار است و احتمالا ال جی تمرکز فعلی خود را روی افزایش فروش G7 ThinQ و توسعه گوشی V40 ThinQ قرار داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه